Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Trade Republic

108 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 | Laatste
nine_inch_nerd
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 24 mei 2024 15:29:

[...]

Ik vrees dat er toch iets mis is met je algemene instellingen PC en/of mobiel.
Ik heb een email gestuurd naar service@traderepublic.com met alleen de titel "test".
En 10 minuten later kreeg ik deze reply: zie bijlage.
Werkt perfect.
Net een tweede mail gekregen met de vraag of het probleem opgelost is. Ik heb "ja" gezegd.
Dus, het emailadres werkt en contact via die weg is mogelijk.
objectief
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 24 mei 2024 15:29:

[...]

Ik vrees dat er toch iets mis is met je algemene instellingen PC en/of mobiel.
Ik heb een email gestuurd naar service@traderepublic.com met alleen de titel "test".
En 10 minuten later kreeg ik deze reply: zie bijlage.
Werkt perfect.
Dank voor je inspanning; ja, ik heb inmiddels een bericht van TR ontvangen en ze hebben mijn mobielnr. gereset.
Geen idee wat dit betekent en kan na 24 uur weer een nieuwe poging doen.

Wat kan ik het beste doen om verder trammelant te voorkomen?
.
nine_inch_nerd
0
quote:

objectief schreef op 26 mei 2024 08:57:

[...]

Dank voor je inspanning; ja, ik heb inmiddels een bericht van TR ontvangen en ze hebben mijn mobielnr. gereset.
Geen idee wat dit betekent en kan na 24 uur weer een nieuwe poging doen.

Wat kan ik het beste doen om verder trammelant te voorkomen?
.
Ik weet niet meer precies wat de 'werkvolgorde' was, maar ik kan me herinneren dat een account aanmaken via de PC de lead had. Via de QR code.
Je hebt al een account, dus een nieuwe aanmaken hoeft niet meer.

App telefoon:
Als je volgens mij via de app nu het telefoonnummer invult (land 'nederland') en je hebt je eigen inlogcode al dan moet je er zo inkomen.

Via PC:
De stappen doorlopen via de PC met de Mobiel paraat, waar de app op staat.
Lees nog eens hier terug, want je SMS ontvang je alleen als na 30 sec wacht en onder op die text 'confirmationcode via sms' klikt.
En vergeet niet: je hebt je eigen inlogcode (4 cijferig), die altijd hetzelfde is/blijft en bij een volgende stap die "confirmation code" die via de sms komt.

Succes!
objectief
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 26 mei 2024 09:39:

[...]

Ik weet niet meer precies wat de 'werkvolgorde' was, maar ik kan me herinneren dat een account aanmaken via de PC de lead had. Via de QR code.
Je hebt al een account, dus een nieuwe aanmaken hoeft niet meer.

App telefoon:
Als je volgens mij via de app nu het telefoonnummer invult (land 'nederland') en je hebt je eigen inlogcode al dan moet je er zo inkomen.

Via PC:
De stappen doorlopen via de PC met de Mobiel paraat, waar de app op staat.
Lees nog eens hier terug, want je SMS ontvang je alleen als na 30 sec wacht en onder op die text 'confirmationcode via sms' klikt.
En vergeet niet: je hebt je eigen inlogcode (4 cijferig), die altijd hetzelfde is/blijft en bij een volgende stap die "confirmation code" die via de sms komt.

Succes!
In de app. heb ik een nieuwe rekening met het mobielnr. aangemaakt. (althans het begin); ik kwam tot vestigingsland en daarna verscheen een pagina met ""light users terms"" en "privacy beleid"", beiden doorgebladerd, maar kan de witte knop niet naar rechts schuiven om naar de volgende pagina te gaan. Enig idee, wat het probleem is???
nine_inch_nerd
0
quote:

objectief schreef op 26 mei 2024 15:07:

[...]

In de app. heb ik een nieuwe rekening met het mobielnr. aangemaakt. (althans het begin); ik kwam tot vestigingsland en daarna verscheen een pagina met ""light users terms"" en "privacy beleid"", beiden doorgebladerd, maar kan de witte knop niet naar rechts schuiven om naar de volgende pagina te gaan. Enig idee, wat het probleem is???
Nee.
nine_inch_nerd
0
Korte info:
youtu.be/6CCpASsVeWk?si=9deInFPOkeDrQ94Y

Tien vragen over de 4% rente bij Trade Republic

NB: als de ECB komende maand de rente gaat verlagen, zal de rente bij TR vervolgens ook geminderd worden, waarschijnlijk.
MorcaH
0
Het is niet mogelijk om bij TR een reference account in te stellen. De naam van mijn bankrekening (eo) wijkt af. Dus geen toegang tot mijn eigen geld en de TR klantenservice komt niet met een oplossing.
nine_inch_nerd
0
quote:

MorcaH schreef op 31 mei 2024 17:05:

Het is niet mogelijk om bij TR een reference account in te stellen. De naam van mijn bankrekening (eo) wijkt af. Dus geen toegang tot mijn eigen geld en de TR klantenservice komt niet met een oplossing.
Kun je aangeven wat je precies bedoelt?
108 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
903,61  -1,97  -0,22%  31 mei
 Germany40^ 18.585,90 +0,48%
 BEL 20 3.918,09 +0,24%
 EURO50 5.011,20 0,00%
 US30^ 38.701,80 0,00%
 Nasd100^ 18.538,90 0,00%
 US500^ 5.280,42 0,00%
 Japan225^ 38.630,50 0,00%
 Gold spot 2.327,41 0,00%
 EUR/USD 1,0834 +0,00%
 WTI 77,14 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +19,75%
RENEWI +2,79%
Air France-KLM +2,20%
Vastned +2,07%
UMG +1,89%

Dalers

JDE PEET'S -4,89%
ASR Nederland -4,88%
Corbion -3,41%
Avantium -2,66%
PROSUS -2,33%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront