Amerikaanse aandelen « Terug naar discussie overzicht

KAD

30 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
[verwijderd]
0
finance.yahoo.com/q?s=KAD

Heb er de afgelopen dagen 400K van aangeschaft op 0.064 gemiddeld.

Om deze redenen:

1) stockcharts.com/h-sc/ui?s=kad2). Herstel is ingezet. Bodem is gezet.

2)Ze gaan deel medical business verkopen in Q2 (dat is voor KAD dit kwartaal), dat levert 20-25 miljoen op en zou het aandeel naar de 0.20 regionen moeten brengen

The Company also said that as part of its on-going restructuring initiatives its Board of Directors has initiated a plan to sell its Services segment, which includes its Home Care and Medical Staffing business. The Company said it is actively engaged in the sale process which it expects to be completed during the second quarter of this fiscal year, subject to shareholder approval. “The sale of our Services segment is a further step in the financial restructuring and strategic repositioning of Arcadia,” Richardson commented. “This will allow the Company to focus its management and financial resources on expanding our growing DailyMed business.”

3) Hoog volume

4) Geshort naar nagenoeg all time low

5) Deze vent is goed; twitter.com/#!/edoher/statuses/904402...

Nu gewoon weer geduld hebben, moment komt echt vanzelf.
[verwijderd]
0
Heb er nu 600K bijgekocht op 0.046.
Dus 1000K gemiddeld nu op 0.055.

Nu wachten op nieuws.
[verwijderd]
0
heb een paar maand geleden een pluk gekocht van een hogere prijs.
vanaf dat moment zijn ze alleen maar naar beneden gedaald. ik vraag mij af wat er aan de hand is. er is bijna geen weg naar omhoog. wat is er aan de hand?
[verwijderd]
0
Het lijkt erop dat de 'koper' de koers drukt om een verkoop af te dwingen op een voor hun zo gunstig mogelijke overnameprijs. Ondertussen kan er er zo in ieder geval ontzettend laag worden gekocht.

Afgelopen vrijdag is trouwens een collegabedrijf voor 175 miljoen overgenomen.Dat bedrijf heeft als ticker AHCI en een omzet van 275 mijoen.
en een marketcap van 175 miljoen.

KAD heeft omzet van 100 miljoen en slechts een marketcap van 8 miljoen en wat meer schuld.
[verwijderd]
0
Interessant...veel kopers rond de 0.05 al paar dagen.

Zodra ze de unit medical services hebben verkocht (uiterlijk september 2011) verwacht ik een prijs rond de 0.20.

Stay tuned.
welshterrier 5
0
quote:

geefhetstockjenogmaareenkeerdoor schreef op 28 juli 2011 18:22:

Heb er nu 600K bijgekocht op 0.046.
Dus 1000K gemiddeld nu op 0.055.

Nu wachten op nieuws.
nu 0,026
welshterrier 5
0

Arcadia Resources to Trade on OTCQB Marketplace
Date : 09/02/2011 @ 4:15PM
Source : Business Wire
Stock : Arcadia HealthCare (KAD)
Quote : 0.038 0.0 (0.00%) @ 2:05AM

Arcadia Resources to Trade on OTCQB Marketplace
print
Arcadia Resources Common Stock (AMEX:KAD)
Historical Stock Chart
1 Month : August 2011 to September 2011
Arcadia Resources, Inc., a leading provider of innovative consumer health care services under the Arcadia HealthCare? brand, today announced that it expects that its common stock will cease trading on the NYSE Amex (“Amex”) effective with the open of business on September 6, 2011. The Company has been informed that it is eligible for trading on the OTCQB Marketplace effective with the market open on September 6, 2011. The Company's ticker symbol will change from “KAD” to “KADR". The Company intends to continue to file periodic reports with the Securities and Exchange Commission pursuant to the requirements of the requirements of the Securities Exchange Act of 1934, as amended.

Operated by OTC Markets Group Inc., the OTCQB is a market tier for OTC traded companies that are registered and reporting with the Securities and Exchange Commission. Investors will be able to view Real Time Level II stock quotes for the Company at www.otcmarkets.com under the ticker symbol KADR.

On August 15, 2011, the Company announced that it had informed Amex of its intent to voluntarily delist from Amex. On August 25, 2011, the Company filed a Form 25 with the SEC to voluntarily withdraw its common stock from listing and registration on Amex. The Company expects that its application to withdraw its common stock from listing on Amex will become effective September 6, 2011

welshterrier 5
0
quote:

welshterrier schreef op 9 september 2011 17:33:

[...]

nu 0,026
oei dat doet zeer 0,0222

ticker is nu KADR TER INFO
[verwijderd]
0
quote:

geefhetstockjenogmaareenkeerdoor schreef:

Interessant...veel kopers rond de 0.05 al paar dagen.

Zodra ze de unit medical services hebben verkocht (uiterlijk september 2011) verwacht ik een prijs rond de 0.20.

Stay tuned.
of bedoelde u 0.02 ?
[verwijderd]
0

wat een drama! ik heb ze gekocht op aanwijzing dat ze richting de 0,20 dollar zouden gaan stijgen, vanwege het verkoop van een tak van hun bedrijf.
wat is er aan de hand? welk berichten zijn er geweest dat ze voortdurend aan het dalen zijn?
wie kan mij er iets van zeggen.
bedankt
[verwijderd]
0
quote:

savertel schreef:

wat een drama! ik heb ze gekocht op aanwijzing dat ze richting de 0,20 dollar zouden gaan stijgen,
Nooit forums geloven, kunnen er niks van!!
[verwijderd]
0
Ik heb helaas ook een tip opgevolgd van geefhetstockjenogmaareenkeerdoor mbt BNX. Gelukkig met een klein bedragje, want die is ook al meer dan gehalveerd...
Beter vaar je gewoon je eigen koers, of let je een beetje op de draadjes waar koek zich meldt, zitten vaak goeie tussen.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

geefhetstockjenogmaareenkeerdoor schreef op 4 oktober 2011 20:24:

Ja,weet je wanneer ie weer gaat posten...als misschien op geluk het aandeel weer flink stijgt...wat een loser....ik geef tenminste toe dat ik wel eens verlies heb op een trade....
huhhhh waar was u dan??
[verwijderd]
0
volgens mij was ie gewoon het draadje kwijt was.... of is het de draad kwijt...

(of is het ergens een draadje / steekje los heeft...?)
[verwijderd]
0
Man, deze heb ik allang verkocht. Die daling zag je toch aankomen?

Het verliesje hier weegt niet op tegen heel veel andere winsten zoals bij Gure, YRCW e.a. Lees mijn posts maar eens door....hahahaha, jullie focussen je alleen maar op de 2 fondsen die het minder doen, KADR en BNX.

Nou, ik ben dus allang uit KADR maar verwacht nog steeds wel wat van BNX. Geduld is een schone zaak.

Jullie zijn gewoon jaloers. Bah.
30 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX
895,34  -12,12  -1,34%  14:25
 Germany40^ 22.020,90 -1,96%
 BEL 20 4.318,32 -2,00%
 Europe50^ 5.225,80 -1,98%
 US30^ 41.285,50 -0,35%
 Nasd100^ 18.988,00 -1,01%
 US500^ 5.517,69 -0,71%
 Japan225^ 35.605,30 -1,82%
 Gold spot 3.123,07 +1,22%
 EUR/USD 1,0815 -0,01%
 WTI 69,43 +0,65%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

THEON INTERNAT +2,16%
ForFarmers +1,60%
KPN +0,59%
UNILEVER PLC +0,58%
Flow Traders +0,51%

Dalers

AMG Critical ... -9,37%
Brunel -7,84%
TomTom -5,99%
CM.COM -5,95%
Air France-KLM -5,45%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront