marathon 11 schreef op 7 juni 2012 09:19:
Ben zo vrij geweest om de heer Zandbergen te feliciteren met deze aankoop.
Goede morgen heer Zandbergen,
Proficiat met de aankoop van de eerste nieuwe haring van 2012. Een perfect signaal dat het weer goed gaat met Start People en dus ook met USG.
QUOTE:Uitzendbureau Start People koopt eerste vaatje nieuwe haring voor een recordbedrag van € 95.000,-
Het haringseizoen 2012 is vandaag met de veiling van het eerste vaatje in Scheveningen officieel van start gegaan. Het vaatje met de beste kwaliteit werd aangevoerd door de Wiron 5 van rederij Jaczon. Uitzendbureau Start People wist het vaatje voor een recordbedrag van € 95.000,- te bemachtigen, de hoogste opbrengst aller tijden. De opbrengst is geschonken aan het Jeugdsportfonds :UNQUOTE
Ik hoop wel dat het een goede investering zal blijken te zijn en dat we binnenkort ook weer eens een record bij de koers van USG zullen bereiken. Voorlopig toch nog steeds alleen maar extra koersdruk van partijen die daar blijkbaar een groot belang bij hebben. Zelfs op momenten dat de signalen op de beurs een klein beetje op groen staan kunnen we niet optimaal herstellen. Een koers van € 5.40 RT is toch een lachertje.
Kunnen we USG People ook niet eens in veiling brengen en hopen dat er dan ook een recordbedrag op geboden gaat worden. De change of Control is ook voor het bestuur van USG erg lucratief naar ik heb begrepen. Kortom, het is ongetwijfeld een doordachte en weloverwogen keuze om dit bod uit te brengen maar ik hoop dat u begrijpt dat er in de huidige situatie wel de nodige beleggers zijn die er zo hun bedenkingen bij hebben.
Een fijne dag verder en veel succes in jullie strijd om USG People weer op de kaart te zetten en het vertrouwen van de beleggers weer terug te winnen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we het ongetwijfeld binnenkort in de beurskoers terug gaan zien.