Ketchup schreef het volgende !
C) er is al een kleine anderhalf jaar een koper die bereid is heel TT te kopen, maar het geeft niet genoeg en de FFF beslissen het nu stapsgewijs te doen hopende op een betere opbrengst voor som der delen.
TTT is dus nu verkocht.
Nog 2 delen te gaan.
(Automotive en Enterprise) en Consumer.
Tja.
Consumer dat excl sports na 3 kwartalen een daling liet zien van 10% en Q3 zelfs van maar min 7%,
Q3 2018 83
Q3 2017 96,6 incl sports van 7 miljoen dus excl sports min 7%.
Wat zeiden ze over Consumer bij cijfers Q3 2018.
Het bridge Hub platform gaat Daimler trucks gebruiken.
Data gaat ook een rol spelen.
Bij Telematics hadden ze het over Hardware en other services.
Other services : installatie van de hardware en traffic en maps en ik denk dus data.
Gaat Tom Tom bij TTT de hardware leveren, blijven ze de hardware installeren en gaan de traffic en maps leveren en krijgen ze dat !
Dus Daimler omzet komt bij Consumer en wat er precies van Telmatics bij Enterprise en of Consumer komt, ik weet het niet.
Kan me dus wel vinden in C van Ketchup.
Maar met Daimler en een beetje van Telematics zal Consumer in 2019 niet meer dalen.
TTT is verkocht
Consumer gaat goedkoop naar de founders, maar is veel meer waard.
De rest A en E met alle goudklompjes wordt ook verkocht.
Met Consumer kopen de founders dadelijk een zeker inkomsten stroom.
Van A en E wordt goud verwacht, maar willen ze dat risico zelf dragen.
Zou ik het zelf moeten doen.
TTT verkopen.
Consumer zelf houden, zit dichtbij groei.
De rest A en E verkopen, want het risico van geen goud maar ijzer, wil ik zelf niet dragen.
Tja.
Gewoon mijn mening en geen advies.
Maar gezien het bovenstaande kan ie zomaar vallen :-)