AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG 2024

9.113 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 » | Laatste
Lepre Chaun
0
Lithiumproducenten streven naar betere prijzen voor 2025

Volgens Bloomberg willen leveranciers nu stoppen met het verhogen van de kortingen. Het plan voor 2025 is om de kortingen te stabiliseren.

www.bloomberg.com/news/articles/2024-...
Siwu
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 23 december 2024 14:12:

[...]

Niet doen.......!!!

Je wordt er depressief van......!!!
misschien wil ik wel depressief worden?

dus iemand ?
Mrs. Smith
0
x.com/Barchart/status/187105725118150...

Dankzij de hoge kosten ( oa energie )regeltjes enz enz en de MAG7 uiteraard :) zou dit tot nadenken stemmen voor Ursula ook voor de 5% boetes die dreigen voor bedrijven zie Quatar LNG .....
Bijlage:
Mrs. Smith
0
LeoEnricO
1
ik kijk op tradingeconomics.com onder tabblad "commodities' (voor Lithium prijzen)
inbetween
0
quote:

Lepre Chaun schreef op 23 december 2024 15:45:

Beleggers in AMG Critical Materials (AMS:AMG) hebben de afgelopen drie jaar helaas 47% verloren

finance.yahoo.com/news/investors-amg-...
Sinds vorig jaar juni van 48 naar 13,70. Dat is meer dan 70%.
Relaxed1
0
Het jaar 2024 is bijna voorbij.
2024 dagvoorspellers kunnen voor 2025 nog nieuwe spelers gebruiken
Het werkt als volgt: voor 08.00 het voorspellen van opening-laag-hoog-slot van die dag
Om 17.35 wordt de eindstand bepaald.van die dag.
Er worden dag-week-maand-halfjaar en eindstand bijgehouden.
Speel eens een paar dagen mee, het werkt verslavend
Lepre Chaun
0
quote:

inbetween schreef op 23 december 2024 17:05:

[...]Sinds vorig jaar juni van 48 naar 13,70. Dat is meer dan 70%.
Ja eens , ik schrijf dat Artikel toch niet .
vos_1
0
Ik dacht op 30,- zal wel niet meer verder zakken...
Dacht ik nog een keer op 21,-
Nu twijfel ik...
am1993
0
quote:

T. Edison schreef op 22 december 2024 20:11:

[...] Klopt, toch is de lithium tak wel wat groter
Die diversificatie van AMG is in mijn ogen hun kracht al denk ik ook wel dat de som van alle delen hoger is dan het totaal samen.
Klopt. Die is het dubbele waard van de huidige koers. Waarschijnlijk meer.
Lepre Chaun
1
Honda,Nissan willen fuseren .

Honda en Nissan hebben bekendgemaakt
dat ze praten over een fusie in 2026.
Als die doorgaat,ontstaat de op twee na
grootste autogroep ter wereld qua
autoverkoop,na Toyota en Volkswagen.

Door een fusie zijn ze beter in de
staat om vooral Chinese autofabrikanten
te concurreren,is het idee.
Die kunnen nu beter en sneller elektrische auto's
ontwikkelen dan de Japanners.

Ze mikken op een gezamenlijke jaaromzet van
omgerekend 183 miljard euro.Nissan had
al een reorganisatie aangekondigd.

Het zou de grootste herstructurering in
de wereldwijde auto-industrie zijn
sinds 2021.Toen fuseerden Fiat-Chrysler
en PSA Peugeot tot Stellantis.
Lepre Chaun
0
Honda en Nissan bevestigen dat EV-fusie de industriële reorganisatie van elke '100 jaar' zal overleven.

electrek.co/2024/12/23/honda-nissan-c...

Nou de electrificatie gaat vol door.

BYD blijft de automarkt veroveren. Na een nieuwe recordverkoopmaand in november, de tweede op rij met meer dan 500.000 verkochte voertuigen, zorgt BYD ervoor dat traditionele autofabrikanten, zoals Honda en Nissan, drastische stappen zetten.
spits
2
quote:

Lepre Chaun schreef op 23 december 2024 17:49:

[...]
Ja eens , ik schrijf dat Artikel toch niet .
Nee dat is duidelijk
Dan had er zo'n 3 jaar gestaan dat het een overnamekandidaat is.
mvg. Spits
Thorgall
0
quote:

inbetween schreef op 23 december 2024 17:05:

[...]Sinds vorig jaar juni van 48 naar 13,70. Dat is meer dan 70%.
In een jaar waarin de AEX, Dow Jones en NASDAQ mooie sprongen hebben gemaakt. Dus relatief een nog groter verlies.
Het is inmiddels overduidelijk dat de combinatie batterijen en Europa hem niet zal worden, net zo min overigens als de combinaties:
Europa - Tech
Europa - Groei
Europa - Innovatie
Europa - Sterke Euro
Europa - Zelfvoorzienend
Fox WIld
2
Amsterdam, 23 December 2024 (Regulated Information) --- AMG Critical Materials N.V. (“AMG”, EURONEXT AMSTERDAM: “AMG”) is pleased to announce the signing of a letter of intent to repurchase a 40% ownership interest in Graphit Kropfmühl GmbH ("GK") currently owned by Alterna Capital Partners ("Alterna"). The purchase price can be paid in cash at the end of a three-year period, or in the form of AMG shares at any point within the three years at AMG's discretion. To the extent that AMG elects to pay any portion of the purchase price in the form of AMG shares, these shares would be subject to a holding period of 6-18 months depending on when AMG elects to transfer or issue the shares to Alterna. Alterna has committed to vote any such shares in line with the recommendations of AMG's Management and Supervisory Boards. At the end of the holding period, Alterna has given AMG the right of first refusal to purchase such shares.

This press release contains inside information within the meaning of Article 7(1) of the EU Market Abuse Regulation.

This press release contains regulated information as defined in the Dutch Financial Markets Supervision Act (Wet op het financieel toezicht).
voda
2
AMG koopt belang in Graphit Kropfmühl terug
23-dec-2024 19:14

Van Alterna Capital Partners.

(ABM FN-Dow Jones) AMG Critical Materials heeft een intentieverklaring ondertekend voor de terugkoop van een belang van 40 procent in dochteronderneming Graphit Kropfmühl. Dit meldde AMG maandagavond.

Het belang is momenteel in handen van Alterna Capital Partners.

De aankoopprijs kan aan het einde van een periode van drie jaar in contanten worden betaald, of in de vorm van AMG-aandelen op elk gewenst moment binnen de periode van drie jaar, aldus het bedrijf.

Als AMG ervoor kiest om een deel van de koopprijs in de vorm van AMG-aandelen te betalen, geldt voor deze aandelen een houdperiode van 6 tot 18 maanden, afhankelijk van wanneer het bedrijf ervoor kiest om de aandelen aan Alterna over te dragen of uit te geven.

Door: ABM Financial News.
€URO-Trader
0
Slimme zet.

Wat is grafietmateriaal? Grafiet wordt het meest gebruikt als anodemateriaal bij de productie van lithium-ionbatterijen vanwege de relatief lage kosten en de energiedichtheid. Grafiet heeft geweldige geleidende eigenschappen en is voor het grootste deel gemakkelijk verkrijgbaar. Waarom wordt grafiet gebruikt in batterijen? Dit is de meest voorkomende keuze voor transport voor grafietanoden omdat ze goed omgaan met de stroom lithiumionen tijdens het opladen en ontladen. Er worden 3 hoofdtypen grafiet gebruikt in het proces; natuurlijk, synthetisch en bolvormig grafiet. Ze hebben allemaal hun voor- en nadelen, maar ze moeten hoe dan ook op fijne formaten worden gezeefd om voor de industrie te werken. Het zeven van grafiet voor batterijmaterialen kan een lastig proces zijn vanwege de wisselende vorm van grafiet. Veel van de poedervereisten vereisen dat het kleiner is dan 44 micron en traditionele zeefmachines hebben niet de energie om grafiet op deze formaten te zeven.
9.113 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 31 jan 2025 17:35
Koers 14,060
Verschil +0,100 (+0,72%)
Hoog 14,060
Laag 13,820
Volume 144.299
Volume gemiddeld 255.463
Volume gisteren 298.819

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront