AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG 2024

9.113 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 451 452 453 454 455 456 | Laatste
Lepre Chaun
0
ABN Amro-ceo Robert Swaak
’Problemen van nu moeten niet problemen van morgen worden. We moeten energietransitie niet op lange baan schuiven’

archive.ph/2024.12.30-133343/https://...
Trx7
1
AMG sluit het jaar als wederom 1 van de slechtste investeringen. Met alle mooie verhalen hier ten spijt, blijft het een grote underperformer.
DirkDeNeu
0
Maar staat voorlopig wel in de top 5 stijgers van de dag (wel samen met Alfen en Ebusco, dat is wel een veeg teken)
Douwes
1
Afsluiting van een waardeloos jaar voor beleggers in AMG. Het hoogste shortpercentage van alle aandelen. Dat belooft helaas ook niet veel goeds voor 2025. De koers wordt volledig gestuurd, daar hebben de particuliere beleggers helaas helemaal geen invloed op.
We zullen zien in het komende jaar maar mijn vertrouwen is niet heel groot. Beetje schommelen tussen 13 en 16 euro.
DeZwarteRidder
1
quote:

Douwes schreef op 31 december 2024 14:59:

Afsluiting van een waardeloos jaar voor beleggers in AMG. Het hoogste shortpercentage van alle aandelen. Dat belooft helaas ook niet veel goeds voor 2025. De koers wordt volledig gestuurd, daar hebben de particuliere beleggers helaas helemaal geen invloed op.
We zullen zien in het komende jaar maar mijn vertrouwen is niet heel groot. Beetje schommelen tussen 13 en 16 euro.
Je zou kunnen zeggen: het kan niet erger worden, maar helaas dat kan wel.

Als de lithiumprijs niet snel herstelt, is de 10 euro onvermijdelijk.

Mijn enige hoop is het verdwijnen van Heinz en het verkopen van AMG in onderdelen.
Bij OCI kon dat ook.
HaBe
2
Ik dacht dan Onno van der Stolpe een slechte CEO was, maar Heinz overtreft dit zowel in prestaties en als schaamteloze graaier.
Money Never Sleeps
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 31 december 2024 15:28:

[...]

Je zou kunnen zeggen: het kan niet erger worden, maar helaas dat kan wel.

Als de lithiumprijs niet snel herstelt, is de 10 euro onvermijdelijk.

Mijn enige hoop is het verdwijnen van Heinz en het verkopen van AMG in onderdelen.
Bij OCI kon dat ook.
En zelfs dan gaat het tergend langzaam.
Lepre Chaun
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 31 december 2024 15:28:

[...]

Je zou kunnen zeggen: het kan niet erger worden, maar helaas dat kan wel.

Als de lithiumprijs niet snel herstelt, is de 10 euro onvermijdelijk.

Mijn enige hoop is het verdwijnen van Heinz en het verkopen van AMG in onderdelen.
Bij OCI kon dat ook.
Dat er Aandeelhouders waarde dient gecreëerd te worden staat buiten kijf ben ik het totaal mee eens.
Als zoals jij eerder aangaf dat het een koers waarde van 40/50 euro heeft dan asap of een overname kandidaat of activistische belegger die druk op de ketel zet.
[verwijderd]
0
quote:

HaBe schreef op 31 december 2024 16:11:

Ik dacht dan Onno van der Stolpe een slechte CEO was, maar Heinz overtreft dit zowel in prestaties en als schaamteloze graaier.
Verhagen en de Vries idem.
Ze lachen zich kapot(de aandeelhouder bloedt leeg)
Iets met "moreel besef"
aextracker
0
quote:

Douwes schreef op 31 december 2024 14:59:

Afsluiting van een waardeloos jaar voor beleggers in AMG. Het hoogste shortpercentage van alle aandelen. Dat belooft helaas ook niet veel goeds voor 2025. De koers wordt volledig gestuurd, daar hebben de particuliere beleggers helaas helemaal geen invloed op.
We zullen zien in het komende jaar maar mijn vertrouwen is niet heel groot. Beetje schommelen tussen 13 en 16 euro.
't was idd een bar slecht jaar om in AMG belegd te zijn.
Gelukkig keerden ze een bescheiden dividendje uit.
Hoe nu verder ?

Komt tijd, komt raad !

In elk geval lijkt afgelopen week een grote aandeelhouder te zijn uitgestapt.....
... als reactie op het bericht CATL (winstwaarschuwing) is deze reactie bij AMG i.m.o. overdreven sterk ...

Ik wacht de jaarcijfertjes nu eerst af.
Koop wellicht tzt wat bij als "de ziekte uit de gedachte is".
Bij een overdreven reactie kan het hard opveren als de europese (thuis)batterij markt een beetje op gang komt.
Met het verdwijnen van salderings regelingen en subsidies en het bijtrekken van het europese infra electra netwerk, kan er MLT weer ruimte ontstaan voor een stevige inhaalslag.

Opknippen en in stukken verkopen kan de aandeelhouder idd leuke waarde opleveren.
Hoewel opknippen in deze fase en uit verkopen nu geen goede timing lijkt..... en waarom zou AMG als het financieel niet nodig is ?
9.113 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 451 452 453 454 455 456 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 31 jan 2025 17:35
Koers 14,060
Verschil +0,100 (+0,72%)
Hoog 14,060
Laag 13,820
Volume 144.299
Volume gemiddeld 255.463
Volume gisteren 298.819

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront