Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2025

2.346 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 114 115 116 117 118 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

Butterfly schreef op 20 januari 2025 10:37:

[...]

Fuck off idioot om 2 woorden uit een text te halen
wat nergens op slaat.
IEX doet er dus duidelijk niks aan.
Ik hou de eerste aan mijzelf en laat deze
site voor wat het is en schrijf mij uit.
.
[verwijderd]
2
Alle winst van vrijdag verdampt.
Ebusco houdt een probleem met communicatie en daardoor bloedt het aandeel dood m.i.
lucas D
5
quote:

Bergers schreef op 20 januari 2025 09:55:

[...]

Klopt maar maandenlange stilte vanuit Ebusco voedt mijn gedachte dat klanten wegblijven en gezondere bussenbouwers kiezen die wel kunnen leveren.

Het blijft pleisters plakken op een rotte fundering m.i.

De opgopen reputatieschade is te groot de laatste maanden vrees ik.
Dat denk je en dan zet je dat op het forum, maar ik zie nergens waar dat op gebaseerd is.
Er word juist gesneden in werkzaamheden en capaciteit die overbodig worden in de nieuwe opzet.

Wat is er degelijker dan een standaard bus!

Onbegrijpelijk is juist dat er in het verleden voor alle klanten andere uitvoeringen gemaakt moesten worden.

Standaard bussen, hoe duidelijk kan je zijn als leverancier, en hoe fijn is het dat je als klant op voorhand precies weet wat de capaciteiten van de standaard bussen is.

Een product waar je alleen over de prijs en aflevering hoeft te onderhandelen.
Win/win.
Bye
0
quote:

lucas D schreef op 20 januari 2025 10:39:

[...]

Dat denk je en dan zet je dat op het forum, maar ik zie nergens waar dat op gebaseerd is.
Er word juist gesneden in werkzaamheden en capaciteit die overbodig worden in de nieuwe opzet.

Wat is er degelijker dan een standaard bus!

Onbegrijpelijk is juist dat er in het verleden voor alle klanten andere uitvoeringen gemaakt moesten worden.

Standaard bussen, hoe duidelijk kan je zijn als leverancier, en hoe fijn is het dat je als klant op voorhand precies weet wat de capaciteiten van de standaard bussen is.

Een product waar je alleen over de prijs en aflevering hoeft te onderhandelen.
Win/win.
Leg het maar eens uit aan Goedekeus.
Ebusco heeft een uniek product dus geen ‘standaard bus’.
Het mannetje van de radio
0
quote:

lucas D schreef op 20 januari 2025 10:39:

[...]

Standaard bussen, hoe duidelijk kan je zijn als leverancier, en hoe fijn is het dat je als klant op voorhand precies weet wat de capaciteiten van de standaard bussen is.

De tijden van de zwarte T-Ford liggen wel ruim achter ons.

Als die standaardbus voldoet aan wat klanten willen én als Ebusco kan leveren, is er niks aan de hand.
Blijft alleen koffiedik kijken of dat gaat lukken. Daar wens ik het bedrijf en haar aandeelhouders succes bij.
Goedekans
0
quote:

Bye schreef op 20 januari 2025 10:58:

[...]

Leg het maar eens uit aan Goedekeus.
Ebusco heeft een uniek product dus geen ‘standaard bus’.
Voor de eerste keer dat je verhaaltje klopt.
Ebusco bus een goede keus!
Bye bye!!
Bye
0
quote:

Goedekans schreef op 20 januari 2025 11:02:

[...]

Voor de eerste keer dat je verhaaltje klopt.
Ebusco bus een goede keus!
Bye bye!!
Het moet ook nog steeds worden uitgelegd aan Goedekans.
De tijden van de zwarte Tford zijn voorbij.
[verwijderd]
0
Het is duidelijk hoe de markt over Ebusco denkt.
Het doek valt snel m.i.
Er wordt geen order gemeld en met een miljoenenschuld loopt de lucht uit deze tent m.i.
"Zijn we er toch weer ingetuind"
Bye
0
quote:

Bergers schreef op 20 januari 2025 11:07:

Het is duidelijk hoe de markt over Ebusco denkt.
Het doek valt snel m.i.
Er wordt geen order gemeld en met een miljoenenschuld loopt de lucht uit deze tent m.i.
"Zijn we er toch weer ingetuind"
Vrijdag hoog zonder nieuws gaf te denken.
Van 8+ vrijdag naar 8- vandaag.
silverbullet
0
quote:

mercurius-adept schreef op 19 januari 2025 23:50:

misschien hebben Bye en Silverbullet (wij allemaal) wat aan de discussieregels van Nu.nl...zou dit topic veel beter maken imo:

1. Wees respectvol naar je medemens: geen plek voor beledigingen, grof taalgebruik, laster
2. Blijf ontopic. Beperk je reactie tot het onderwerp
3. Reageer op iemands argumenten, niet op de persoon. Val ook niet iemands manier van schrijven aan.
4. Verspreid geen onwaarheden. feitenontkenning valt daar ook onder.
5. Onderbouw je mening met argumenten en bronnen.
6. Presenteer je mening niet als feit. Laat je mening blijken met woorden als 'ik vind'.
Discussie regels ?

Er is een forum regelement en daar is voldoende terug te vinden waar o.a een discussie aan moet voldoen.

Waarom dan hier een eigen incomplete "creatief met kurk" regelement met opsomming ?

Om een gezonde discussie te krijgen is het wel nodig dat het wederzijds gebeurt
Overigens ben je nu niet het voorbeeld voor onberispelijk gedrag

Als je op de onderstaande link klikt

www.iex.nl/Forum/Topic/1394041/OCI_OC...

Voel je vrij om uitleg te geven wat er dan is fout gegaan gezien je het sociale voortouw neemt
Bye
0
quote:

Maurice1981 schreef op 20 januari 2025 11:13:

Het intrekken van de 2 order door Svealandstrafiken is net zo goed positief nieuws als negatief. Het niet kunnen leveren is immers het grote euvel bij Ebusco, niet het aantal openstaande orders. Misschien kunnen hier weer andere orders mee worden ingevuld. Dit scheelt waarschijnlijk ook weer schadeclaims. Dat Ebusco nog steeds de order heeft voor 23 bussen voor de City Line geeft vertrouwen.

Troostprijs en laatste kans?
Maurice1981
2
Het intrekken van de 2 order door Svealandstrafiken is net zo goed positief nieuws als negatief. Het niet kunnen leveren is immers het grote euvel bij Ebusco, niet het aantal openstaande orders. Misschien kunnen hier weer andere orders mee worden ingevuld. Dit scheelt waarschijnlijk ook weer schadeclaims, zowel vanuit Svealandstrafiken als vanuit een openstaande order die nu kan worden ingevuld. Dat Ebusco nog steeds de order heeft voor 23 bussen voor de City Line geeft vertrouwen.
[verwijderd]
0
quote:

Bye schreef op 20 januari 2025 11:10:

[...]

Vrijdag hoog zonder nieuws gaf te denken.
Van 8+ vrijdag naar 8- vandaag.
Vrijdag was het expiratiedag miss had dat invloed.
Vandaag is duidelijk hoe de markt Ebusco waardeert.
Het lijkt m.i. op een kraslot met wat hoop als enige fundament.
Helaas heb ik bij JET/PostNL hetzelfde meegemaakt jarenlang..
Een slechtcommunicerend management is de doodsteek voor iedere belegger m.i.
Goedekans
1
quote:

Bye schreef op 20 januari 2025 11:06:

[...]

Het moet ook nog steeds worden uitgelegd aan Goedekans.
De tijden van de zwarte Tford zijn voorbij.
Je steekt veel tijd in je Ebusco hobby.
Heb je ook zinvolle bezigheden.
Je spaart zeker Dinkytoys. Vooral zwarte vermoed ik.
Hello
2
quote:

Bergers schreef op 20 januari 2025 11:07:

Het is duidelijk hoe de markt over Ebusco denkt.
Het doek valt snel m.i.
Er wordt geen order gemeld en met een miljoenenschuld loopt de lucht uit deze tent m.i.
"Zijn we er toch weer ingetuind"
Haha. Heel erg doorzichtig dit. Eerst acteren dat je een longpositie hebt en dan plotsklaps alleen nog dood en verderf zaaien terwijl er helemaal niets noemenswaardig is gebeurd.Je zou toneelschrijver moeten worden. Of je bent een wel erg schrikkerige onervaren belegger die geen idee had waar hij in is gestapt.

Er zitten ook 100% hier mensen met meerdere gebruikersnamen op zichzelf te reageren.

Van mij mag je best uit eigen belang een Nederlands bedrijf met een mooi product de vernieling in wensen, maar houdt het forum een beetje leuk.
Goedekans
2
quote:

Bergers schreef op 20 januari 2025 11:22:

[...]

Vrijdag was het expiratiedag miss had dat invloed.
Vandaag is duidelijk hoe de markt Ebusco waardeert.
Het lijkt m.i. op een kraslot met wat hoop als enige fundament.
Helaas heb ik bij JET/PostNL hetzelfde meegemaakt jarenlang..
Een slechtcommunicerend management is de doodsteek voor iedere belegger m.i.
Dit nieuwe Ebusco management is meer dan goed.
Geef ze nog even wat tijd om de zaken goed op de rails te zetten.
De heer Schreyer werkt planmatig aan een goed doordacht herstelplan.
Dat bye tje het allemaal negatief ziet dat zegt helemaal niets.
Bye
0
quote:

Goedekans schreef op 20 januari 2025 11:25:

[...]

Je steekt veel tijd in je Ebusco hobby.
Heb je ook zinvolle bezigheden.
Je spaart zeker Dinkytoys. Vooral zwarte vermoed ik.
Alles komt goed. Ook een klant wil keuzemogelijkheden.
En zelf details bepalen.
[verwijderd]
0
quote:

Goedekans schreef op 20 januari 2025 11:28:

[...]

Dit nieuwe Ebusco management is meer dan goed.
Geef ze nog even wat tijd om de zaken goed op de rails te zetten.
De heer Schreyer werkt planmatig aan een goeddoordacht herstelplan.
Dat bye tje het allemaal negatief ziet dat zegt helemaal niets.
Ik hoop het.
Er is genoeg geleden jarenlang.
Ik zie bij het nieuwe management
ook weer een zwakke communicatie.
Het blijft in alles een onvolwassen bedrijf.

De gemiste order uit Zweden is daar een voorbeeld van.
Ze hadden zelf een pb met daarin de tekst"het past precies in onze nieuwe visie..."dan maak je van iets negatiefs iets positiefs naar beleggers en bekrachtig je een goede vernieuwde weg inslaat.

Nu blijf je als bedrijf al maanden stil en dat voedt de speculatie.
Beleggers hebben recht op een heldere communicatie m.i.
Hello
1
Zou mooi zijn als het aan het eind van de dag weer bijtrekt en de poging om het aandeel omlaag te krijgen mislukt.
StoplossBurner
0
Is die Svealandstrafiken order niet gewoon onderdeel van de 95 bussen waarvan Ebusco al eerder zei ze niet te kunnen leveren? Ze willen hier geen engineering capaciteit meer aan besteden omdat die 95 bussen klasse 2 bussen zijn en ze de boel inkrimpen. De ambitie een grote speler in de markt te worden is met deze CEO niet alleen intern maar ook naar buiten toe afscheid van genomen met de ambitie van slechts 600 busjes in 2026 met minimale winstmarge (wat al heel erg moeilijk wordt) t.o.v. de IPO doelstelling van 3000 bussen in 2027 met winstmarges van wel 25 tot 35%.

Het ontbreken van een 'done deal' PB m.b.t. de herverkoop van geannuleerde bussen begint ook wel zorgwekkend te worden.
2.346 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 114 115 116 117 118 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 12 feb 2025 17:35
Koers 0,638
Verschil -0,117 (-15,50%)
Hoog 0,755
Laag 0,620
Volume 2.411.830
Volume gemiddeld 1.719.915
Volume gisteren 553.491

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront