Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2025

91 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 | Laatste
Gewenste Alias
0
quote:

prince john schreef op 6 februari 2025 19:39:

...je vergeet de 1
de 1 er voor of er achter? ;-)
Gewenste Alias
0
Hoe de vlag nu waait bij de Frans/Nederlandse club.

In de periode Q2 - Q3 wordt er een koersstijging verwacht van 22-27% gebaseerd op de verschillende ontwikkelingen; op het strijdtoneel in UKR, oliedumping in de US en overnameontwikkelingen bij de verwerving van belangen van 20% in de Spaanse en/of Portugese vliegclubjes.
Net als bij de Duitse collega zullen ook bij AFKLM de ticketprijzen stijgen en zal de zakelijke en de toch al aantrekkelijke Zuid-amerikaanse markt verder aantrekken.
Om de eerder genoemde koersstijging hout te laten snijden zal er een sterkere basis moeten komen voorafgaand op 6 maart waneer de jaarcijfers van '24 worden gepresenteerd, deze zouden aan de verwachtingen voldoen of zelfs iets hoger uitvallen.
Koersdoel voor eind februari ligt nu op 9,80 - 10,10 waarna een daling op 6 maart wordt verwacht van 6% - 8% waarna Q2-25 kan aanvangen met een koers tussen de 9,00 en 9,35 en daarmee een verwachting van ca. 11,35 medio Q3-25.

De geopperde 18,00 van prince John zal niet gehaald worden maar gestreefd wordt naar een koers van om en nabij de 12,50 einde jaar '25

Come what may.
GakGak
0
Niet ´the sky´ is de limit maar lokkende turboseries, zoals

BNP Air France-KLM Turbo Short SL 8.4206 STR 9.1034 R 1 LV 11.33

en nog veel in de 8,50 serie zijn nu de targets en ´the sky´.
GakGak
0
Airlines cautiously return to Middle East...

Soort van opluchtingsrally zal wel de aanleiding zijn tot wat tijdelijke euforie.
GakGak
0
Cacla
0
GakGak
0
Natuurlijk, de turboseries worden al voor ons uitgerold om ooit te elimineren...
.
SG Air France - KLM BEST Turbo Long SL 6.90004 FN 6.90004 R 1 LV 5.8
.
6.90 en lager, maar dat duurt nog even.
eerst moeten er wat kwartjes vallen.
bijvoorbeeld bij Lufthansa dat gelijk met KLM opleeft, maar zeker daar gaan ze merken
dat deelname in ITA, het oude en verdoemde Alitalia, geen winst kan opleveren op termijn.
Cacla
0
quote:

GakGak schreef op 7 februari 2025 12:20:

Natuurlijk, de turboseries worden al voor ons uitgerold om ooit te elimineren...
.
SG Air France - KLM BEST Turbo Long SL 6.90004 FN 6.90004 R 1 LV 5.8
.
6.90 en lager, maar dat duurt nog even.
eerst moeten er wat kwartjes vallen.
bijvoorbeeld bij Lufthansa dat gelijk met KLM opleeft, maar zeker daar gaan ze merken
dat deelname in ITA, het oude en verdoemde Alitalia, geen winst kan opleveren op termijn.
Ja die vallen bij de komende kwartaalcijfers wel. Of zullen het €uro's zijn? :-)
prince john
0
...wel grappig om te lezen...dat er enkel BNP...(werk je daro ?)turbo's hiero worden aangeboden...
Of...ben je niet bekend met al die andere aanbieders van "turbo's "?

Fijn weekend!

mvrgr,

John
91 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 feb 2025 17:35
Koers 8,200
Verschil -0,050 (-0,61%)
Hoog 8,418
Laag 8,184
Volume 1.404.244
Volume gemiddeld 1.497.533
Volume gisteren 2.089.685

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront