groeibriljant schreef op 10 februari 2016 16:36:
[...]
Dat kan morgen anders zijn. Toyota bijvoorbeeld, of een verdere uitbreiding met Apple, Uber etc.
Het ziet er qua basis iig uitstekend uit bij TomTom voor de komende jaren (schuldenvrij, winstgevend, groeiend en succes met nieuwe producten).
Dat werd gisteren ook nog eens duidelijk bevestigd door Goddijn toen hij stelde dat er in 2016 en 2017 deals komen met nieuwe klanten in Automotive.
Dat betekent dat het marktaandeel gaat stijgen van nu 20% naar straks 30%-40%-50% en mogelijk zelfs hoger?
20% marktaandeel en 27% take-rate is nu al goed voor 300 miljoen orterintake 2015.
40% marktaandeel en 54% take-rate (en dat gaan we snel zien de komende jaren) is dan al goed voor 1200 miljoen orderintake.
Dan hebben we het alleen over nieuwwe auto's met TomTom-inside en niet over de jaarlijkse verlenging van de real-time abonnementen.