Zware teleurstelling, de overgang van Binck naar Saxo. Helaas ( stom van me ) ben ik pas gaan kijken of er meer klachten zijn toen ik zelf al overgezet was., anders had ik alles nog in de 'Binck' tijd geëlimineerd .
De SaxoInvestor App is omslachtig , niet gebruiksvriendelijk en daarnaast niet stabiel. , snel orders invoeren is omslachtig ( code ) , orderboek is pas te zien bij openen orderticket , geld opnemen vanuit margin is niet mogelijk ( was bij Binck wel zo ) .
Ik heb te doen met de ( onderbezette ) helpdeskmedewerkers die de klappen op mogen vangen. Ik stap over naar een andere
broker.
Vorige week alles verkocht en geld over proberen te boeken , staat nog steeds niet op mijn tegenrekening. Support ticket staat na een week nogsteeds open, chat onbereikbaar., klantenservice telefonisch na lang in de wacht gestaan te hebben bereikt, blijkt een vage storing te zijn...waarschijnlijk pas maandag eindelijk me geld ( dik 76 K ) zucht. , heb er weinig vertrouwen in.
Sterkte voor diegene die daar blijven, voor diegene die nog niet overgezet zijn.., wegwezen daar !