Oliebol: Geef eens op een duidelijke manier aan waarom er nooit winst zal komen ? (Ik denk namelijk van wel . Er komen alleen nog maar nieuwe automerken bij die het bakkie willen testen. Verder zijn er zo veel verschillende soorten nieuwe auto’s die jaarlijks op de markt komen !! Ik weet bijna wel zeker dat ze in productie gaan. Maar ja, dat is mijn mening) Hercules: Hoe kom jij aan die “20 miljoen” die ze nog nodig hebben ? Waarom zal er nooit geproduceerd worden ? (Natuurlijk moeten ze de loonstrookjes betalen van hun personeel. Maar ja, dat is toch nodig bij een bedrijf die in de tussentijd niet stilstaat. Je hebt personeel nodig om verder te kunnen komen !!) (Er zijn ondertussen al zoveel aotomerken aan het testen met Antonov, dat ik bijna zeker weet dat er in ieder geval 1 instapt. En het zijn ook niet de minste automerken. Die automerken geven VEEL geld en tijd uit om die bakkies te testen. Maar ja, dat is mijn mening.) Prutser: Hoe komt dat nou dat het aandeel zo omlaag is gegaan ? Jouw vraag aan mij: Waar was die Japanner bij de rit van fl 3,45 naar E 0.28 ? Waarom kan deze tent niet failliet gaan ? (Waar die Japanner toen was: in de beginfase van het testen. En nu, de 1e stap hebben ze al genomen > op eigen kosten testen. Antonov is gewoon een bedrijf die winsten gaat incasseren nadat ze produceren. Tot die tijd lijkt het mij normaal dat het aandeel Antonov niet echt de lucht in zal schieten (wel kan er al geld verdiend worden door de verkoop van licenties). Verder werkt de beurs de laatste jaren ook al niet erg mee. ALLE aandelen gaan omlaag, dus Antonov ook. Mensen willen tegenwoordig niet meer beleggen en doen andere dingen met het overgebleven geld. De beurs is mijns inziens nog niet helemaal klaar met het dalen. Maar als de beurs weer bij gaat trekken, reken dan maar dat er in alle sectoren geld gestoken gaat worden door onder andere particulieren die niet meer in de beurs geloofden (dus ook weer in het aandeel Antonov die dan weer richting de E 1,00 gaat). Deze tent gaat niet failliet omdat de automerken dit zullen voorkomen. Indien het echt slecht gaat, zal de Japanner sneller handelen om tot productie over te gaan (of ze worden overgenomen, want ze bezitten HEEL veel kennis/ervaring, en kennis/ervaring is geld waard). Het Antonov-bakkie is gewoon goed. BMW is ook al ingestapt en behoord toch niet bij de kleintjes. Maar ja, dat is mijn mening) !@#$!@!: Hoe komt het dat het aandeel niet heeft meegedaan in de 7-jarige beurshuasse ? Hoe komt het dat er geen investeerders meer te vinden zijn ? (De 1e jaren van het bedrijf waren dure jaren. Is logisch: je moet je bedrijf oprichten; je moet je 1e klanten binnenhalen; je moet de juiste mensen aantrekken; je moet je ergens vestigen; je moet plannen; reizen en noem maar op. Met andere woorden: Je zit in de beginfase terwijl diegene die in het aandeel belegde wisten dat er absoluut binnen 10 jaar geen winst te behalen viel. Tja, en in z’n aandeel stap je niet zo snel. Halverwege hun bestaan ging de beurs ook slechter en slechter presteren (over de laatste 2 jaar wil ik het niet eens hebben waardoor investeerders dus ook HEEL voorzichtig zijn geworden). Dus ja, dan gaat de koers omlaag. Maar nu zijn ze al een paar stapjes verder. Ze worden ervarener, handiger, sneller en halen tegenwoordig klant na klant binnen die HET bakkie willen testen omdat ze vernomen hebben van andere Automerken (of spionnen) dat het bakkie helemaal zo gek nog niet is. Ze zitten nu op het randje van wel of niet produceren (en dat al na 8 jaar). De beurs begint weer iets aan te trekken. Investeerders staan nu nog in het rood, maar kijken verder of er niet een aandeel is wat op korte termijn geld kan opleveren > EN DAT IS ANTONOV. Ze zijn al zover gekomen, hebben zoveel merken al binnengehaald die aan het testen zijn, zijn goed door het slechte beursklimaat gekomen, hebben een goeie 4 en 6 bak ontwikkeld, zitten op het randje van