Spyker N.V. « Terug naar discussie overzicht

Is het geld al binnen? [Youngman]

85 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

trades4you schreef op 6 september 2012 17:32:

er wordt in ieder geval nieuw personeel aangetrokken...

www.spykercars.nl/download/vacature/A...

Een "BOM Controller "waar gaan die bommen vandaan komen?
Rusland,China,USA,Zweden,of gewoon Nederland dat de vijanden overal zitten maakt het niet makkelijker voor Muller.
Lyss
0
quote:

trades4you schreef:

er wordt in ieder geval nieuw personeel aangetrokken...

www.spykercars.nl/download/vacature/A...

Twee dingen vind ik vreemd aan die vacature:
1) er staat geen datum van publicatie bij
2) er staat geen uiterste datum om te reageren bij
Is er iemand die hier meer van weet?
trades4you
0
trades4you
0
quote:

Lyss schreef op 6 september 2012 18:24:

[...]

Twee dingen vind ik vreemd aan die vacature:
1) er staat geen datum van publicatie bij
2) er staat geen uiterste datum om te reageren bij
Is er iemand die hier meer van weet?
vacature is vandaag gepubliceerd
AX lover
0
quote:

trades4you schreef op 6 september 2012 17:32:

er wordt in ieder geval nieuw personeel aangetrokken...

www.spykercars.nl/download/vacature/A...

Een vacature zegt helemaal niks.
Ze kunnen wel 100 vacatures op hun site zetten, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er de intentie is om personeel ook daadwerkelijk aan te nemen.
AX lover
0
quote:

trades4you schreef op 6 september 2012 18:24:

het zou zomaar kunnen dat Spyker/ Youngman de platformen voor NEVS gaat bouwen
Je begrijpt er werkelijk heel weinig van.

Een platform is niet iets dat je "bouwt" en vervolgens verscheept naar andere fabrikanten. Een platform is een integraal deel van de auto. Het is niet iets dat je los bouwt.
[verwijderd]
0
quote:

AX lover schreef op 6 september 2012 18:57:

[...]

Een vacature zegt helemaal niks.
Ze kunnen wel 100 vacatures op hun site zetten, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er de intentie is om personeel ook daadwerkelijk aan te nemen.
Zo is dat Muller wil 5 cent zien en doet daar van alles voor.
Kan hij weer wat aandelen verkopen.
Volgens mij heeft hij meer personeel dan werk.
trades4you
0
quote:

AX lover schreef op 6 september 2012 18:58:

[...]

Je begrijpt er werkelijk heel weinig van.

Een platform is niet iets dat je "bouwt" en vervolgens verscheept naar andere fabrikanten. Een platform is een integraal deel van de auto. Het is niet iets dat je los bouwt.
spreekt de autobouwer rijdend in een citroen notabene!

lucas D
2
Ik heb het al eerder aangegeven, alle berichtgeving word door de oude garde eenzijdig belicht.
[verwijderd]
0
quote:

roadrunner 300 schreef op 6 september 2012 18:18:

[...]Een "BOM Controller "waar gaan die bommen vandaan komen?
Rusland,China,USA,Zweden,of gewoon Nederland dat de vijanden overal zitten maakt het niet makkelijker voor Muller.
Rusland Antonov onbekend bedrag
China Pang da 25 miljoen
Nederland Heerema 25 miljoen
Zweden werknemers saab en schuldeiser onbekend bedrag
Usa GM onbekend bedrag.
trades4you
0
quote:

AX lover schreef op 6 september 2012 18:58:

[...]

Je begrijpt er werkelijk heel weinig van.

Een platform is niet iets dat je "bouwt" en vervolgens verscheept naar andere fabrikanten. Een platform is een integraal deel van de auto. Het is niet iets dat je los bouwt.
En daarom werden destijds de Fiat Croma, Saab 9000, Alfa Romeo 164 en Lancia Thema allemaal in dezelfde fabriek gebouwd....

je praat echt onnozel
[verwijderd]
0
Zet jezelf maar neer als jan met de korte achternaam @trades4you. Bv: Saab werd in Zweden gebouwd op een door GM ontwikkeld platform. Dat zelfde platform werd o.a. ook gebruikt in Belgie- en Duitsland voor de productie van Opel. Kortom, een platform is niks meer dan een gepatenteerde bouwmethode die overal kan worden toegepast. Dat Croma/Thema en 9000/164 uit dezelfde fabriek kwamen rollen had een hele andere achtergrond, net zoals de C1, Aygo en 107 allemaal door Toyota worden gebouwd.
lucas D
0
Gaan we elkaar nu allemaal de mantel uitvegen? En waarom? Om een paar wetenswaardigheden?
In plaats daarvan is het beter de omtwikkelingen die zich nu voor doen eens op een andere manier te benaderen, en ze te zien als kansen!
[verwijderd]
0
Nou @lucas D, 't zal je niet verbazen, maar ik vind vanuit de echte business bezien dat VM z'n krediet allang heeft verspeelt en het fonds Spyker verworden is tot een gok-fonds. 'k Wens je alle succes toe met je portefeuille, maar laten we er wat dit betreft niet langer omheen draaien. ;-)
lucas D
0
Weet je wat het is, het is helemaal niet belangrijk wat jij of ik er van vind. Of wat je weet.
Het gaat er om wat je doet als er zich nieuwe ontwikkelingen voor doen rond Spyker.
Zie je dat als een kans, of zie je dat niet als een kans.
Er zit niks tussen.

[verwijderd]
0
't is maar vanuit welk perspectief je dit bekijkt @lucas D. Stel je was een pensioenfonds, zou jij je leden aan dit soort fondsen blootstellen?
AX lover
0
quote:

trades4you schreef op 6 september 2012 19:15:

[...]

En daarom werden destijds de Fiat Croma, Saab 9000, Alfa Romeo 164 en Lancia Thema allemaal in dezelfde fabriek gebouwd....

je praat echt onnozel
Wie praat hier nou onzin...
De Saab 9000 werd gebouwd in Zweden & Finland
De Alfa Romeo 164 werd gebouwd in Arese & Milaan
De Lancia Thema werd gebouwd in Turijn (2 fabrieken zelfs)
De Fiat Croma kan ik zo snel even niet achterhalen

Ik reageer op jouw opmerking:
dat Spyker/ Youngman de platformen voor NEVS gaat bouwen

Jij doelt er hier (in mijn ogen) op dat Spyker/Youngman in een of andere fabriek "kant en klare" platformen gaat bouwen waar NEVS vervolgens (in Zweden?) een eigen carrosserie op kan zetten. Bedoel je dat? Is dat waar je op doelt? Wat dat is de grootste onzin die er bestaat!

Bij huidige auto's is het niet mogelijk om ergens lossen platforms te bouwen (zeg maar een skateboard) en die vervolgens te kopen aan andere partijen zodat ze er een carrosserie op kunnen schroeven.

Vroeger (lang geleden) was het inderdaad gangbaar om rollende chassis te verkopen waar carrosseriebouwers mee aan de slag konden.

Body-on-frame (waar jij naar lijkt te verwijzen) wordt bijna niet meer gebruikt:
en.wikipedia.org/wiki/Body-on-frame

Tegenwoordig wordt er unibody toegepast
en.wikipedia.org/wiki/Unibody

Uiteraard is het wel mogelijk om (verschillende) auto's die op een bepaald platform gebaseerd zijn op verschillende locaties te bouwen. Ook kan je verschillende auto's die op hetzelfde platform gebaseerd zijn in 1 fabriek bouwen (deed Saab immers al).
Lyss
0
quote:

BlueWonder schreef:

't is maar vanuit welk perspectief je dit bekijkt @lucas D. Stel je was een pensioenfonds, zou jij je leden aan dit soort fondsen blootstellen?
Pensioenfondsen hebben zich aan minimale voorwaarden voor "gezond beleggen" te houden, bijv. géén pennystocks, dus geen Spyker-aandelen.
Los daarvan zou ik momenteel niemand Spyker als serieuze belegging aanraden, wat niet wegneemt dat ik puur speculatief wat stukken heb gekocht.
Gaat het fout, dan is het eenvoudig: eigen schuld dikke bult.
Ik vrees trouwens dat het daar wel eens op uit kan draaien, of VM moet nog wat moois uit de hoge hoed toveren. Is ie best toe in staat, vandaar de gok.
AX lover
0
quote:

BlueWonder schreef op 6 september 2012 19:47:

Dat Croma/Thema en 9000/164 uit dezelfde fabriek kwamen rollen had een hele andere achtergrond, net zoals de C1, Aygo en 107 allemaal door Toyota worden gebouwd.
De C1, Aygo en 107 gaan wel iets verder dan alleen "hetzelfde platform" dat zou ik in de categorie badge engineering gooien. Niet helemaal, maar wel zo goed als. De verschillen tussen die modellen zijn verwaarloosbaar.

De verschillen tussen de 9000, 164, Croma en Thema waren wel (iets) groter. De 9000 was helemaal een vreemde eend in de bijt omdat Saab op een gegeven moment uit het project is gestapt en de meer veranderingen heeft aangebracht.
[verwijderd]
0
quote:

AX lover schreef op 6 september 2012 17:24:

[...]

Loop je weer leugens te verspreiden? Dat is namelijk strafbaar.
Bij de AFM is in elk geval nog niks bekend over de nieuwe aandelen die uitgegeven moeten worden zodra er geld is ontvangen.

Er had 2,3 miljoen euro binnen moeten komen. En daar tegenover zou staan dat er 46.000.000 nieuwe aandelen uitgegeven zouden worden aan Youngman.

Zolang die aandelen niet zijn uitgegeven is er ook nog geen geld ontvangen.

Youngman shall pay the first tranche of the share subscription in an amount of Euro 2,300,000 to Spyker within 7 days as of today.

En dat zou zijn 7 dagen na 27 augustus. Inmiddels is het 6 september en zijn we dus 10 dagen verder.
ken je nog de 7 dagen van swan. dan moest het geld ook binnen komen. het is pas binnen gekomen na meer dan een maand. blijkbaar zijn de chinese dagen veel langer dan de onze
85 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
946,61  +0,03  +0,00%  14 feb
 Germany40^ 22.504,40 -0,48%
 BEL 20 4.396,58 -0,82%
 Europe50^ 5.480,25 -0,24%
 US30^ 44.524,90 0,00%
 Nasd100^ 22.109,50 0,00%
 US500^ 6.112,09 0,00%
 Japan225^ 39.114,70 0,00%
 Gold spot 2.882,65 0,00%
 EUR/USD 1,0493 +0,24%
 WTI 70,68 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

BAM +10,11%
PROSUS +4,70%
HEIJMANS KON +4,21%
NX FILTRATION +3,58%
Aperam +3,30%

Dalers

Arcadis -2,88%
IMCD -1,93%
Philips Konin... -1,92%
UNILEVER PLC -1,82%
Wereldhave -1,77%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront