Door onderstaand bericht gaan we weer onhoog.

AMSTERDAM (Dow Jones) - De uitbreiding van de relatie tussen de Alkmaarse pompjesfabrikant Airspray en zijn klant Dial Corporation zorgt voor groei van de markt voor schuimpompjes, zegt Airspray-directeur Robert Brands donderdag.
Tot dusver voerde Dial twee varianten van zijn handzeep in een pompje van Airspray. Nu zijn dat er zes.
"Consumenten hebben meer keus en kopen daardoor sneller een andere variant. Uiteindelijk stijgt de markt als geheel, zowel voor de volwassenen- als de kindermarkt."
Dial was al een van de grootste klanten van Airspray. "Die positie is versterkt door de uitbreiding. Ze stonden al in onze top-5 van grootste klanten, en nu staan ze nog sterker." Brands wil niet zeggen of de deal van invloed is op de outlook voor 2005.
"Ik hou het bij de verwachting die we eerder uitspraken: een nettowinstgroei en een omzetvolumegroei van 15%. Deze deal versterkt het vertrouwen in de verwachting. Op 24 februari, als we de jaarcijfers melden, zullen we de uitspraak over de outlook verfijnen."