Fantastisch nieuws voor Exact Online! De Exact Online retailverpakking heeft ‘s werelds meest begeerde designprijs gewonnen; de red dot design award! Dit kwaliteitslabel wordt jaarlijks uitgereikt aan producten met een uitzonderlijk innovatief design door een internationale jury van experts.

Met meer dan 4000 inzendingen uit 40 landen, is de red dot design award een van de grootste design competities ter wereld. Er is een indeling in drie categorieën – product design, communication design en design concept – welke apart worden beoordeeld en gepresenteerd. De te winnen prijs is de red dot, een internationale stempel voor kwaliteit en uitmuntend design.

Exact Online heeft in de categorie ‘communication design’ de award gekregen. Daarmee zijn we in goed gezelschap van de beroemde SENZ stormparaplu van Exact Online klant Senz Umbrella’s die in een andere categorie heeft gewonnen.

In samenwerking met Millford Brand ID en FLEX/the innovationlab heeft Exact Online in 2006 deze verpakking ontwikkeld. Eerder werd de verpakking al opgenomen in de ‘Nederlandse Designselectie 2006’.

De verpakking zal in december en januari te zien zijn tijdens een unieke tentoonstelling van alle winnende ontwerpen in het red dot museum te Essen in Duitsland.

Voor meer informatie kijk op www.red-dot.de