Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2025

3.398 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 164 165 166 167 168 169 170 » | Laatste
HFL
0
mikies1950
0
They are all going to Deurne in the Netherlands.
Its only a couple of kilometres way from Belgium
Ebusco will distribute them to his customers in order to obtain some money the coming days.
I have got only one message for my colleages as shareholders.
And thats quite simple hold on until relieve my friends.
Pac-Man
1
quote:

Forthefun schreef op 10 maart 2025 11:53:

[...]

Dacht dat ik de prijs had voor de meest naïeve Ebusco liefhebber ooit, maar ik geef hierbij de wisselbeker door.
Kom op zeg dit bijna onder curatele staande bedrijf kon vorige maand de vakantiedagen van oud medewerkers niet betalen.
Met kunst en vliegwerk is er wederom geld geleend.
Mooi meegedacht omtrent een circulaire economie, dat je de beker wilt doorgeven. Het nieuwe naamplaatje is al in de maak. Ik zal zorgen dat ie middels een sticker over de jouwe kan.
Uiteraard deed ook ik een duimpje omhoog voor de humor.
Pter
0
lichtaandehorizon
0
Het zou mij dunkt het beste zijn dat we massaal in de call-opties gaan, want dit aandeel gaat met het opnieuw uitgeven van nog veel meer aandelen opnieuw de opgehaalde euro´s innen om de schuld te betalen. Dus ik ga Call
lichtaandehorizon
0
Trump en z´n rijke vrienden gaan massaal voor de optie CALL. Trump schept verwarring en dan nog meer en uiteindelijk komt er een recessie. Vervolgens is het binnenharken van de dollars.
Voorbeelden genoeg. Call Call Call baby zal hij geroepen hebben.
Banter2346
6
quote:

Fender bass schreef op 10 maart 2025 13:06:

[...]

Ik weet iig dat als je aan het begin van de werkdag post, het pas tegen einde werkdag China is qua tijdsverschil.
Maar als jij de, plots aangevoerde, illusie hoog wilt houden dat je op Chinese tijden werkt op 'project China' bij Ebusco, moet je dat gewoon doen.

Tijdsverschil Xiamen is 8 uur later. Jij hebt het nu 20.00 uur op jouw werkplek?
Als je iemand zo graag de les wilt lezen, moet je natuurlijk niet de fout ingaan met zoiets simpels als het tijdsverschil.
Fender bass
0
quote:

Banter2346 schreef op 11 maart 2025 10:13:

[...]

Als je iemand zo graag de les wilt lezen, moet je natuurlijk niet de fout ingaan met zoiets simpels als het tijdsverschil.
Poe, poe, het is maar welke bron je aanhoudt. GMT+8 of +7.
Maar dan geloof je toch gewoon dat Huubke op 'project China' werkt bij Ebusco.
Pter
0
In China is er geen zomer/wintertijd. In Nederland hebben we de tijdzone +1 UTC in de winter en +2 UTC in de zomer. China heeft één tijdzone, +8 UTC. Dit betekent dat het in China in de zomer zes uur later is en in de winter zeven uur later.
lichtaandehorizon
0
nu is het wachten op een grote investeerder die durft in te stappen omdat deze geloof heeft in de toekomst van Ebusco. In Nederland als Nederlands bedrijf of als Chinees bedrijf in Nederland. In beide gevallen is de toekomst rooskleurig. De saldering raat stoppen en de kWh prijs gaat in 2027 naar € 0,25. Dan is het niet meer lonend om zonnepanelen te kopen alleen als je opslag hebt. .
Hammer
1
quote:

lichtaandehorizon schreef op 11 maart 2025 17:15:

De saldering raat stoppen en de kWh prijs gaat in 2027 naar € 0,25.
De hamvraag is natuurlijk of dat tegen die tijd meer of minder dan een de prijs van een aandeel Ebusco gaat zijn.
lichtaandehorizon
0
Nee de hamvraag is of de Ebusco-divisie energieopslag hierop weet in te spelen. Alles lijkt erop te wijzen dat ze dat niet gaan doen want anders zouden de aandeelhouders dat toch allang weten.
Ik heb zelfs vernomen dat het aanbod van een mechanische-accu door Ebusco is afgeslagen. Opslag mogelijkheden van 300 kWh tot 500.000 kWh.
lichtaandehorizon
0
Laat ik duidelijk zijn, ik wil geen Chinees bedrijf op Nederlandse bodem. Dat voelt niet goed.
lichtaandehorizon
0
De energie-prijs per kWh heeft niet zo heel veel te maken met de koers van een aandeel. @Hammer
Hammer
3
quote:

lichtaandehorizon schreef op 12 maart 2025 07:56:

De energie-prijs per kWh heeft niet zo heel veel te maken met de koers van een aandeel. @Hammer
Waarom niet? Leg dat eens uit. Ik had verwacht dat ik in u een medestander zou vinden. U kraamt hier namelijk zo ongelofelijk veel onzin uit.
StoplossBurner
2
Welke forumlid zou weer een nieuw account hebben aangemaakt met de naam 'lichtaandehorizon'? M.b.t. Ebusco herhaal ik mij weer eens; het is wachten tot de volgende gebeurtenis en tot die tijd gaat dit aandeel verder in de leegloop modus. Nog steeds bijzonder weinig reden om aan te nemen dat dit niet het jaar van de overname door de curator wordt.
Frans Haan
0
quote:

lichtaandehorizon schreef op 12 maart 2025 07:45:

Nee de hamvraag is of de Ebusco-divisie energieopslag hierop weet in te spelen. Alles lijkt erop te wijzen dat ze dat niet gaan doen want anders zouden de aandeelhouders dat toch allang weten.
Ik heb zelfs vernomen dat het aanbod van een mechanische-accu door Ebusco is afgeslagen. Opslag mogelijkheden van 300 kWh tot 500.000 kWh.
Het lijkt me heel verstandig dat ebusco nu eerst zorgt voor het goed laten draaien van de technologie die ze al reeds in verre ontwikkeling hebben en niet beginnen met iets nieuws.
3.398 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 164 165 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 12 mrt 2025 17:35
Koers 0,552
Verschil +0,002 (+0,36%)
Hoog 0,561
Laag 0,544
Volume 194.251
Volume gemiddeld 1.110.071
Volume gisteren 459.481

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront