AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG Critical Materials 2025

1.897 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 90 91 92 93 94 95 | Laatste
DeLa(s)Vega(s)
0
geldmaker
0
[quote alias=DeZwarteRidder id=15660800 date=202503191442]
[...]

Antimoon gaat weer keihard zakken, dus vergeet die outlook maar.
[/q
uote]
www.asianmetal.com/Antimony/??
Freddy Krueger
0
Haha, daar gaan we weer richting de 15,- euro als ik een daghandelaar was, zou ik het wel weten. Maar ja, dat ben ik niet dus ik zit maar weer stil en laat me vrolijk scheren.
Lamsrust
0
quote:

Freddy Krueger schreef op 20 maart 2025 09:13:

Haha, daar gaan we weer richting de 15,- euro als ik een daghandelaar was, zou ik het wel weten. Maar ja, dat ben ik niet dus ik zit maar weer stil en laat me vrolijk scheren.
Dubbeltje eraf?
Fox WIld
0
Tja, hoe kun je zo'n bericht plaatsen?
Laagste koers vandaag € 17,56 en hij heeft het al over € 15...
AanDeelnemer
0
Bij Freddy Krueger viel er volgens mij überhaupt geen haar meer te scheren...
Dat proces is AMG al voorbij, die hebben binnen een paar jaar weer een volle bos haar ;-)
Freddy Krueger
0
quote:

Lamsrust schreef op 20 maart 2025 09:24:

[...]

Dubbeltje eraf?
Dacht dat jij een echte volger van dit aandeel bent, dan zou ik de grafiek van de laatste tijd er ff bijpakken, dan snap je wat ik bedoel.
Premiejager
1
quote:

Freddy Krueger schreef op 20 maart 2025 09:13:

Ik ook als het moet. Want bij deze ben ik momenteel banger voor de opportunity loss.
Freddy Krueger
0
quote:

Fox WIld schreef op 20 maart 2025 09:38:

Tja, hoe kun je zo'n bericht plaatsen?
Laagste koers vandaag € 17,56 en hij heeft het al over € 15...
Blijkbaar ook geen volger, ik zit tot over mijn oren in de aandelen AMG overigens al jaren, kijk nou gewoon naar de grafiek van de laatste tijd voordat je lukraak iets roept.
Fox WIld
0
Lijntjestrekkers kijken naar achteren. Ik kijk alleen naar voren...

Overigens aandelen AMG sinds 2018. Lamsrust volgens mij sinds 2017.
4finance
0
quote:

Fox WIld schreef op 20 maart 2025 10:42:

Met AMG blijf ook ik naar voren kijken. Uiteindelijk zal (veel) geduld hier worden beloond.
Lamsrust
0
quote:

Fox WIld schreef op 20 maart 2025 10:42:

Klopt. Volatiliteit is eigen aan AMG. Bij dipje naar E 15 bijkoopmomentje.
Trx7
1
quote:

Lamsrust schreef op 20 maart 2025 11:09:

[...]

Klopt. Volatiliteit is eigen aan AMG. Bij dipje naar E 15 bijkoopmomentje.
Dat noem je dan toch geen belegging. Per saldo is AMG sinds IPO gedaald. Maar is ook inherent aan grondstofaandelen. Een normaal aandeel zou de langere termijn moeten stijgen.

AMG is gewoon leuk voor voor het speculatieve (speel) deel van je porto, maar dan moet je wel ff goed kunnen timen. Een buy & hold strategie ga je niet ver mee komen.
Premiejager
0
Hoe teleurstellend ook, voor de beleggers die al tien jaar long zitten, op de korte/middellang termijn zijn de kansen groter dan risico's.

In het koerspatroon sinds de ruim 20 procent stijging vanaf 23 janauri tot 12 februari zou met niet al veel fantasie een bullish flag kunnen zien.
Lamsrust
1
quote:

Trx7 schreef op 20 maart 2025 11:17:

[...]

Dat noem je dan toch geen belegging. Per saldo is AMG sinds IPO gedaald. Maar is ook inherent aan grondstofaandelen. Een normaal aandeel zou de langere termijn moeten stijgen.

AMG is gewoon leuk voor voor het speculatieve (speel) deel van je porto, maar dan moet je wel ff goed kunnen timen. Een buy & hold strategie ga je niet ver mee komen.
AMG is een groeibedrijf, een scale up op dit moment dat bovendien de belangrijkste grondstoffenprijzen tegen heeft zitten. De hele energietransitie waar AMG vol op inzet begint net op stoom te komen, vooral in China, en de EC komt ook met steeds meer voor AMG gunstig beleid. Ik zit er voor de hele lange termijn in, i.e. min 10 jaar, dus kan nu nog geen conclusie trekken.
Vergeet niet dat ASML tijdens de financiële crisis nog gered moest worden door de overheid door werknemers tijdelijk WW te betalen. Geduld is een schone zaak.
Trx7
1
quote:

Lamsrust schreef op 20 maart 2025 12:56:

[...]

AMG is een groeibedrijf, een scale up op dit moment dat bovendien de belangrijkste grondstoffenprijzen tegen heeft zitten. De hele energietransitie waar AMG vol op inzet begint net op stoom te komen, vooral in China, en de EC komt ook met steeds meer voor AMG gunstig beleid. Ik zit er voor de hele lange termijn in, i.e. min 10 jaar, dus kan nu nog geen conclusie trekken.
Vergeet niet dat ASML tijdens de financiële crisis nog gered moest worden door de overheid door werknemers tijdelijk WW te betalen. Geduld is een schone zaak.
AMG is al 20 jaar een groeibedrijf. Over 10 jaar is het aandeel waarschijnlijk 300% gestegen en 80% gezakt en ben je dus precies terug bij af. Of eigenlijk ben je achteruigegaan als je rekening houdt mte inflatie en bx3 heffing. Is gewoon inherent aan de varkenccycles waar grondstofbedrijven mee te maken hebben.
Lamsrust
1
quote:

Trx7 schreef op 20 maart 2025 13:31:

[...]

AMG is al 20 jaar een groeibedrijf. Over 10 jaar is het aandeel waarschijnlijk 300% gestegen en 80% gezakt en ben je dus precies terug bij af. Of eigenlijk ben je achteruigegaan als je rekening houdt mte inflatie en bx3 heffing. Is gewoon inherent aan de varkenccycles waar grondstofbedrijven mee te maken hebben.
Ik ga het meemaken. Gelukkig betaal ik al geen box 3, dat scheelt.
1.897 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 90 91 92 93 94 95 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 20 mrt 2025 15:11
Koers 17,320
Verschil -0,510 (-2,86%)
Hoog 17,800
Laag 17,060
Volume 145.714
Volume gemiddeld 364.095
Volume gisteren 187.936

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront