Theon International « Terug naar discussie overzicht

Theon 2025

430 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21 22 | Laatste
maci
0
Oops, daar vergiste ik me. De aandelen moeten natuurlijk worden aangemeld als verhandelbaar.
chris123
0
www.tipranks.com/news/company-announc...

Story Highlights
Venetus Limited sold 3.2 million shares to boost Theon’s share liquidity.
The placement was oversubscribed, showing investor confidence in Theon’s growth.
Vitavita
2
Als tevreden aandeelhouder van het eerste uur, de allereerste kooporder bij IPO ;-)

Ik bespeur wat gemopper/ruis op het forum..... terecht, onterecht?

Hierna een paar feiten en gedane opmerkingen:

- Omvang aandelenkapitaal is ongewijzigd....dus geen verwatering, winst per aandeel is ongewijzigd.

- VEB, 15 februari 2024 >> Artikel IPO, Beperkte freefloat
"Een beperkte liquiditeit van het aandeel kan ook problemen met zich meebrengen. Slechts 20 procent van de aandelen is in handen van beleggers buiten het bedrijf.
De lage liquiditeit kan professionele beleggers afschrikken om te investeren in de aandelen van Theon aangezien zij lastig een grote positie kunnen op- en afbouwen. Ook is de vraag of analisten van banken de moeite zullen nemen om dit aandeel te volgen. De kelder van het Damrak laat helaas zien dat gebrekkige interesse van beleggers en lage liquiditeit resulteren in lage aandelenwaarderingen."

- VEB, 24 juni 2024 >> 16 vragen aan Christian Hadjiminas, ceo van beursdebutant Theon
"12: Welke beurs was wél uw eerste keuze?
“Frankfurt, maar we hebben er geen seconde spijt van gehad dat het anders is gelopen. De enige zorg die we hebben, is dat ons aandeel noteert tegen een korting ten opzichte van branchegenoten. Een belangrijke reden, als het niet de enige reden is, is dat de handel in het aandeel beperkt is. Daar moeten we iets aan doen.”
13: Zou u extra aandelenuitgiftes overwegen?
“We zijn nu niet van plan om terug te gaan naar de markt voor een nieuwe aandelenuitgifte. We willen eerst de overnames afronden waarvoor we een mandaat hebben gekregen bij de beursgang. Daarna kijken we verder. We proberen het bewustzijn onder investeerders te vergroten door deel te nemen aan investeerdersbijeenkomsten. We verwachten dat meer analisten en brokers het aandeel gaan volgen.”"
Pietje Bell
0
Heb vanmorgen mijn positie Theon verkocht en mijn positie Rheinmetall vanmorgen vroeg fors uitgebreid. Iemand schreef hier gisteren dat je niet meer moet beleggen in Rheinmetall, maar plus 10% nu. Ik houd niet van skin out the game. En zeker niet nu. Met koers komt het vast goed. Een welgemeend succes allen!
watergeus
1
[quote alias=Vitavita id=15651612 date=202503121118]
Als tevreden aandeelhouder van het eerste uur, de allereerste kooporder bij IPO ;-)

- Omvang aandelenkapitaal is ongewijzigd....dus geen verwatering, winst per aandeel is ongewijzigd.

Ik ook aandeelhouder van het eerste uur. Ik heb het flink omhoog en omlaag zien gaan. Boven 20 toch driekwart eruit gedaan. Ik denk dat de koers wat is doorgeschoten en dat terug de lage 17 hoge 16 gaat komen. Dan vul ik weer aan want de toekomst is nog zonnig net als een jaar geleden.
Mailbox
1
Uiteindelijk een verrassend mooi slot. Wel vervelend voor degenen die rond 17,20 verkocht hebben vanmorgen.
*voetnoot
1
quote:

watergeus schreef op 12 maart 2025 15:58:

[quote alias=Vitavita id=15651612 date=202503121118]

Ik ook aandeelhouder van het eerste uur. Ik heb het flink omhoog en omlaag zien gaan. Boven 20 toch driekwart eruit gedaan. Ik denk dat de koers wat is doorgeschoten en dat terug de lage 17 hoge 16 gaat komen. Dan vul ik weer aan want de toekomst is nog zonnig net als een jaar geleden.
Hier ook een van het eerste uur. Wel vandaag een paar keer gehandeld met deze zeer volatiele beurs. Vanmorgen diep rood openen was natuurlijk wel wat minder. Gelukkig goed gekomen.
chris123
1
www.iefimerida.gr/oikonomia/tieon-olo...

Christian Chatziminas, CEO en oprichter van THEON, merkte op: "We zijn zeer verheugd met de reacties op de plaatsing van veel nieuwe en bestaande institutionele beleggers. Het definitieve orderboek werd meerdere malen overtekend, wat het vertrouwen van beleggers in onze sterke groeiplannen aantoont. De uitbreiding van de free float, een al lang bestaande aanhoudende vraag van beleggers, zal het momentum ondersteunen en de toegang tot de aandelen van THEON vergemakkelijken. We zijn trots op wat we als team hebben bereikt. Door de recente ontwikkelingen in onze sector hebben we er nu nog meer vertrouwen in dat we beter zullen presteren en nog betere resultaten zullen leveren voor onze beleggers.
Vitavita
0
@ Watergeus en @*voetnoot:

We hebben een bijzonder Theon-jaar achter de rug.

Tegenkrachten als analisten en zgn. deskundigen met kritische/neerbuigende overtuigingen hebben ons niet van de wijs gebracht.

Het vroeg wel wat doorzettingsvermogen en behoud van vertrouwen in het THEON-management.

We zijn daarvoor beloond, dik beloond!
430 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21 22 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 12 mrt 2025 17:35
Koers 19,000
Verschil -0,220 (-1,14%)
Hoog 19,180
Laag 17,200
Volume 815.538
Volume gemiddeld 142.609
Volume gisteren 312.984

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront