Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

6.851 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 » | Laatste
White Arrow
4
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 4 april 2025 08:56:

[...]

Misschien wil hij zijn verlies proberen te beperken?? IK weet ook niet of het een goede zet van hem is maar hij moet het zelf weten want misschien spelen ook private belangen bij hem mee zoals het verlies moeten vertellen tegen zijn partner!
Je doet je empathisch voor, maar eigenlijk is het gewoon zuigen. Dan kan ik zelfs Cor beter pruimen.
Tordan
1
quote:

White Arrow schreef op 4 april 2025 08:51:

[...]

Heel veel. Laatst nog wat puts juni 2025 28 doorgerold naar juni 2026 2026 (met bijbetaling). Ik blijf zitten, want ik geloof in dit bedrijf en de handelstarieven hebben niet zoveel invloed op Fugro, dus dan blijft de onzekerheid over de energietransitie over. Ik denk dat Fugro flexibel genoeg is om voldoende winstgevend te blijven, zeker tegen deze koersen. ;-)
En Fugro zit wereldwijd, niet alleen maar USA. Ik denk, maar wie ben ik, dat heel veel al in deze koers zit.
Heb nog niet, na mijn eerste aankoop, bijgekocht, maar kijk er zeker naar.
De vraag is, wanneer?
Dividendrendement nu ook mooi hoog. Aandeleninkoop op deze koersen lijkt me ook echt een optie. En natuurlijk blijft de kans altijd aanwezig dat er toch een partij toehapt, zie vandaag B&S.
Pedro Ines Kuilen
0
Inmiddels 12,340
IK hou Fugro scherp in de gaten want als het verder daalt (ten onrechte zoals de meesten hier zouden beargumenteren) dan koop ik Fugro op 11,XX!!
Shortymac
0
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
AlaskanTimber
1
Ben benieuwd wat er uit de volgende stap, "de tarief onderhandelingen", komt. Dit kan de val enigszins stabiliseren.

In dat geval zou een rebound op €11,50 een mooi signaal zijn. Dit zou de shorts kunnen triggeren om af te bouwen. Dan moeten een kleine 3 miljoen aandelen teruggekocht worden.

Mocht de genoemde VWAP (bodem oktober 2020) door een mislukken van de tarief onderhandelingen het niet houden. Dan eerst nog € 10,00, daarna richting € 6,50. Sorry

www.bloomberg.com/news/articles/2025-...

En nogmaals ik zit long.
optiejunky
0
quote:

AlaskanTimber schreef op 4 april 2025 09:10:

Ben benieuwd wat er uit de volgende stap, "de tarief onderhandelingen", komt. Dit kan de val enigszins stabiliseren.

In dat geval zou een rebound op €11,50 een mooi signaal zijn. Dit zou de shorts kunnen triggeren om af te bouwen. Dan moeten een kleine 3 miljoen aandelen teruggekocht worden.

Mocht de genoemde VWAP (bodem oktober 2020) door een mislukken van de tarief onderhandelingen het niet houden. Dan eerst nog € 10,00, daarna richting € 6,50. Sorry
Vietnam wil wel al onderhandlen
China zal moeilijk worden, maar Trump wil Tiktok in ruil voor verlagingen, 't is niet te geloven
Gordon gekko
0
quote:

optiejunky schreef op 4 april 2025 09:17:

[...]

Vietnam wil wel al onderhandlen
China zal moeilijk worden, maar Trump wil Tiktok in ruil voor verlagingen, 't is niet te geloven
gewoon met gelijke munt terugslaan poets weder poets niks onderhandelen kijken hoelang hij dat volhoudt dan alles maar naar de kloten
Bonus aanbieding
5
quote:

Shortymac schreef op 4 april 2025 09:10:

[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
Hallo IEX jullie schorsen de verkeerde. Zinvolle informatie verdwijnt op deze manier terwijl onzinnige blaat verhalen blijven staan en er steeds minder naar dit en andere IEX fora zullen komen. Waarom doen jullie niets aan de vervuiling van vanuit het Italiaanse pieter baan centrum? Zonde.
Fredt de onnozele goudzoeker
1
Ik blijf ook maar lekker zitten. Eerst maar eens kijken hoe de koers er op 17 april bij staat.
Tuurlijk
4
quote:

Bonus aanbieding schreef op 4 april 2025 09:35:

[...]

Hallo IEX jullie schorsen de verkeerde. Zinvolle informatie verdwijnt op deze manier terwijl onzinnige blaat verhalen blijven staan en er steeds minder naar dit en andere IEX fora zullen komen. Waarom doen jullie niets aan de vervuiling van vanuit het Italiaanse pieter baan centrum? Zonde.
Ik begrijp die moderators hier ook niet. Blijkbaar alles voor de het commerciële plaatje en dus voor de sensatie/kliks.

Jammer dat de inhoud hierdoor steeds verder naar de achtergrond verdwijnt.
AlaskanTimber
1
Zowaar weer een algoritmisch "koopprogramma" actief. Weliswaar nog klein, maar vanaf 20 maart alleen maar verkoopprogrammas gezien.
tkdl
4
quote:

Bonus aanbieding schreef op 4 april 2025 09:35:

[...]

mee eens moderatie. constant worden forumleden aangevallen waarbij onze grote vriend hier meldt hoe goed hij is en dus de rest niet oftewel persoonlijke aanvallen!!!!
ik betaal iex voor informatie maar niet voor desinformatie. hij zal nooit iets bewijzen van wat hij de forumleden allemaal wijs maakt. informatie moet inhoud hebben?
foexie
1
quote:

Jolin88 schreef op 4 april 2025 09:39:

Gaan we de 13 nog zien vandaag ;-)
Zou wat zijn! Begint dit nu eindelijk op een bodem te lijken? Dividend is meer dan goed te noemen met deze koers.....
Kid Charlemagne
0
Niet toegestaan om te 'praten' over de moderatie, heren. Laten we hopen dat deze schorsing langdurig is. Rust!
Bonus aanbieding
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 4 april 2025 09:37:

Ik blijf ook maar lekker zitten. Eerst maar eens kijken hoe de koers er op 17 april bij staat.
Dat wou ik net zeggen Fredt geduld is een van de belangrijkste zaken die je moet hebben als belegger. Als je die stukken die straks binnenkomen echt niet meer wilt kun je daar volgens mij beter een ITM call op schrijven, bijvoorbeeld de april serie voor 10 of nog lager. Je krijgt er geen premie op maar je voorkomt dat je premie moet betalen om de boel te sluiten. Je moet dan wel zeker zijn van je zaak want spijt kost altijd geld.
Briefje van Vijf
0
quote:

Boggels schreef op 3 april 2025 12:03:

Op naar de 3 euro
Dat bereiken ze pas als de bodem onder de zee verdwijnt.
Greyhounds
2
Goedemorgen allen, ik denk meld mij ook maar weer eens want wat een treurnis hier.
Gewoon blijven zitten dames/heren dan komt het gewoon weer helemaal goed met Fugro.
Het is even door de zure appel heen bijten maar over een paar maanden kijken wij er weer heel anders tegen aan.
Fredt laat je niet gek maken door de waan van de dag en lekker genieten van je vakantie. ;-)
Grappig al die namen die hier ineens voorbij komen en het allemaal wel weten waar de koers naar toe gaat maar niemand die het echt weet.
Ik ook niet maar heb gewoon vertrouwen in dit mooie bedrijf en zie het wel waar het schip strand.
Succes iedereen met jullie beleggingen, ik ga lekker weer van het weer genieten.
Neem nog een lekker bakkie en alvast een fijn weekend.
White Arrow
0
quote:

Bonus aanbieding schreef op 4 april 2025 09:50:

[...]

Dat wou ik net zeggen Fredt geduld is een van de belangrijkste zaken die je moet hebben als belegger. Als je die stukken die straks binnenkomen echt niet meer wilt kun je daar volgens mij beter een ITM call op schrijven, bijvoorbeeld de april serie voor 10 of nog lager. Je krijgt er geen premie op maar je voorkomt dat je premie moet betalen om de boel te sluiten. Je moet dan wel zeker zijn van je zaak want spijt kost altijd geld.
Goede tip als je het geld hebt liggen, zoals ik en Fredt. Ga ik misschien nog eens op een ander aandeel toepassen. Hier wil ik absoluut niet vanaf. ;-)
6.851 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 4 apr 2025 17:35
Koers 12,310
Verschil -0,150 (-1,20%)
Hoog 12,580
Laag 11,930
Volume 1.144.740
Volume gemiddeld 702.760
Volume gisteren 907.599

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront