Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

1.799 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 » | Laatste
Kruimeldief
0
quote:

De Energieadviseur schreef op 12 februari 2025 15:29:

Off topic: Durft iemand nog een gokje bij Alfen?
Heb een heel dubbel gevoel.
Ik heb Alfen al, maar gezien de aframmeling vandaag denk ik enerzijds dat dat door shorters komt die morgen, na een redelijke outlook vanavond, goedkoop terugkopen en de koers een boost geven, waardoor ik nu eigenlijk wil kopen en anderzijds ben ik daar niet gerust op en benauwd voor morgen nogmaals een knal naar beneden zoals vorig jaar toen Roeleveld de mist in ging.
Speedbox
0
Koop steeds wat calls C15 juni bij elke daling. Op goed geluk van de winst van Heineken
White Arrow
1
quote:

afs schreef op 12 februari 2025 15:51:

[...]
..........
Ik denk dat het de shorters nog wel eens dun door de broek kan gaan lopen. ;-)
ikke,dus
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 12 februari 2025 16:20:

[...]

Lekker hoor. Hoeveel wil je er uiteindelijk hebben?
Dat weet ik nog niet. Ik probeer een bodemvisser te zijn en dan in een stijgende trend bij te kopen.
Dan koop ik steeds porties van 200 waarschijnlijk.
Heb ik het mis dan laat ik het erbij. Van omlaag middelen heb ik al wat lesjes geleerd. :-)
Musketier
0
quote:

White Arrow schreef op 12 februari 2025 17:30:

[...]

Ik denk dat het de shorters nog wel eens dun door de broek kan gaan lopen. ;-)
Dat ziet er niet uit, in die korte broeken ;-)
Altijd prijs
0
quote:

max2 schreef op 12 februari 2025 13:41:

[...]

Ze kraken alles af over Fugro in Europa en Amerika en geven toch een fors hoger koersdoel van 19!. Raar toch, of is er toch iets goeds te melden?
Je kan als adviseur niet van +veel naar -laag in 1 stap. Da's ook ongeloofwaardig..
Altijd prijs
0
quote:

De Energieadviseur schreef op 12 februari 2025 15:29:

Off topic: Durft iemand nog een gokje bij Alfen?
Ik ben er net weer van af. Prima getrade met geschreven calls en puts rondom de aandelen. Morgen na opening weer nieuwe series optuigen. Ik verwacht dat Alfen gestaag op gaat lopen, obv outlook, kostenbesparingen en uiteindelijk wind mee vanuit de energietransitie.
De Energieadviseur
0
quote:

Altijd prijs schreef op 12 februari 2025 20:24:

[...]

Ik ben er net weer van af. Prima getrade met geschreven calls en puts rondom de aandelen. Morgen na opening weer nieuwe series optuigen. Ik verwacht dat Alfen gestaag op gaat lopen, obv outlook, kostenbesparingen en uiteindelijk wind mee vanuit de energietransitie.
De cijfers geven op dit moment naar mijn mening nog weinig richting. Het uiteindelijke resultaat over 2024 is iets boven verwachting, Outlook houdt niet over. Ik denk dat de koers voorlopig een beetje op dit niveau blijft hangen.
Endie
0
Anneke Loomans
2
Er zijn in drie dagen 2 miljoen aandelen gekocht inmiddels boven de slotstand van vrijdag. Veel beleggers zijn zich vol aan het laden op weg naar de cijfers op deze krankzinnig lage prijs.
Krentenmenten
1
quote:

Endie schreef op 13 februari 2025 06:11:

Fugro is aangeschoten wild, de jagers zijn nog niet uitgeschoten...
…. dan zijn het slechte jagers (;-).
Janneman
0

Voorheen was er iemand op het forum die de positie en activiteit van de Fugro schepen van het internet haalde. Kent iemand die site waarop dat te vinden is?
afs
0
quote:

Anneke Loomans schreef op 13 februari 2025 08:10:

Er zijn in drie dagen 2 miljoen aandelen gekocht inmiddels boven de slotstand van vrijdag. Veel beleggers zijn zich vol aan het laden op weg naar de cijfers op deze krankzinnig lage prijs.
goedemorgen ,
niet alleen gekocht , ook verkocht , zijn aardig aan het dumpen
dat de koers krankzinnig [ laag ] is , ben ik met je eens
we gaan het zien , 50/50
Sannie Verraderlijk
0
Dubbele bodem rond 14.20, hoop op een ommekeer nu richting cijfers. Wat C20 juni 26 bijgekocht
Trx7
1
Heb een kleine positie genomen in Fugro. Dit koersniveau is toch buitenproportioneel laag?
White Arrow
1
quote:

Endie schreef op 13 februari 2025 06:11:

Fugro is aangeschoten wild, de jagers zijn nog niet uitgeschoten...
Al in een groen groen groen groen knollenland
Daar zaten twee haasjes heel parmant
En de een die blies de fluitefluitefluit
En de ander sloeg de trommel
Daar kwam opeens een jager jagerman
En die heeft er één geschoten
En dat heeft zo je denken denken kan
De ander zeer verdroten
Apae
0
quote:

Janneman schreef op 13 februari 2025 08:58:

Voorheen was er iemand op het forum die de positie en activiteit van de Fugro schepen van het internet haalde. Kent iemand die site waarop dat te vinden is?
Ik weet het niet zeker, maar verwacht dat hij dat deed via AIS volgsites zoals MarineTraffic of VesselFinder.
Veel handwerk, want je moet eerst een lijst van alle schepen aanleggen en die stuk voor stuk even opzoeken.
AlaskanTimber
0
Het niveau van dit forum lijkt zich aan de koers aan te passen.

Laten we hopen dat de bodem bereikt is. In dat geval is het een bodem, maar zeker nog geen dubbele bodem. Figuurlijk gesproken zou het natuurlijk wel kunnen.
1.799 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 feb 2025 17:35
Koers 14,510
Verschil +0,160 (+1,11%)
Hoog 14,570
Laag 14,220
Volume 527.576
Volume gemiddeld 509.579
Volume gisteren 533.830

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront