PostNL « Terug naar discussie overzicht

2025 Het jaar van de waarheid

1.442 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 67 68 69 70 71 72 73 » | Laatste
prince john
0
quote:

Fox WIld schreef op 6 februari 2025 22:25:

[...]

Volgens mij is er een storing o.i.d. want bij alle fondsen waar Qube short zat is er nu ineens, na 2,5 week, een afbouw op 21 januari tot bijna nul.
Mogge Fox,

Wanneer er op een dag, bijvoorbeeld volgens Euronext, of je brokertje, of je bankje etc. één miljoen stukjes worden verhandeld en bij voorbeeld 5 miljoen stukjes uit het short circus wordt gehaald, dan begrijp ik dat je in verwarring geraakt.
Is geen storing hoor, gaat via andere kanalen...even mijn eerder berichtjes teruglezen.

Sucseven!

mvrgr,

John
Barbar
0
quote:

voda schreef op 7 februari 2025 09:08:

Ondernemers wanhopig door onterechte strafporto PostNL: ’Al honderd keer bezwaar gemaakt’
Yteke de Jong

2 uur geleden in Financieel

Amsterdam - Ondernemers hebben last van een strafporto-bombardement van PostNL, waar de sorteersystemen de enveloppen niet juist lijken scannen.

Arti Verhagen heeft een eigen webshop in onderdelen van platenspelers, die worden verstuurd per post, ook naar het buitenland. „Een veer of snaar gaat in een kleine envelop en voldoet aan de eisen die PostNL aan het pakket stelt. Op veel van de zendingen krijg ik vervolgens van PostNL de melding dat deze niet goed genoeg is gefrankeerd, maar dat is niet het geval. Vorig jaar heb ik wel honderd keer bezwaar gemaakt”, zegt de ondernemer uit Hellevoetsluis, die laat zien dat het vorige week al ruim zeven keer ’raak was’ met een verkeerde beoordeling van de sorteermachine van PostNL.

Voor meer, zie link:

www.telegraaf.nl/financieel/157602041...
Yteke kom op, pak weer even die merger berichten en doe je best met de PEN. Bel de baas van UPS op.
Rayman007
0
Het is jammer om te zien dat Qube zijn short heeft afgebouwd ten tijde van de laatste winstwaarschuwing. Die mogelijke katalysator zijn we dus kwijt. Aan de andere kant vind ik het positief omdat ze blijkbaar van mening zijn dat de bodem bereikt is.
Rayman007
0
quote:

Barbar schreef op 7 februari 2025 11:08:

[...]

Yteke kom op, pak weer even die merger berichten en doe je best met de PEN. Bel de baas van UPS op.
Had je je laatste plukje alweer teruggekocht? Zo gaat je GAK niet omlaag natuurlijk ;)
Barbar
1
quote:

Rayman007 schreef op 7 februari 2025 12:24:

[...]

Had je je laatste plukje alweer teruggekocht? Zo gaat je GAK niet omlaag natuurlijk ;)
Ik heb 4/5 nog. 1/5 heb ik verdeeld.
Braindrain
1
Elke aanwezige hier die nog niet aan zijn of haar GAK zit zal tegen je zeggen "blind erin"
En inderdaad, op deze koers kan er niet veel fout......maar.....toen de koers onder de 9 dup kwam kregen sommigen het wel benauwd.....
De Stille
0
Worldquant bouwt nu ook (met slechts 0,12) af..

Shorters vertrekken.. Dat is een goed teken, stap in zou ik zeggen..

shortsell.nl/short/PostNL
prince john
0
...wow..."zu" gaan vandaag gelijk op ;)...de anderen ;)...

finaristo.com/short-selling/shorted-c...

Fijn weekend!

mvrgr,

John

ps...nogmaals...een bloemkool kost ook...wat de gek er voor geeft...;)...ondoenlijk voor een leek om alle handels-platforma bij te houden...edoch...de computer doet ut wel voor je hoor...althans...als je geconnect bent...met...?;)
Lector
4
Zo, daar ben ik weer :-)
Tijdje weggeweest omdat ik leukere dingen te doen had dan dit bagger aandeel volgen. Precies wat ik destijds al voorspelde is ook gebeurd, PostNL aandeel een pennystock! Nu weer net boven de € 1,00 maar aangezien het bedrijf van binnenuit rot is zal het spoedig weer een pennystock zijn, waarschijnlijk als de daadwerkelijke cijfers bekend worden.
Tante Herna heeft dit aandeel van dicht bij de “op eigen kracht” beloofde € 5,85 regelrecht naar de afgrond gedirigeerd met d’r inclusieve woke beleid en nu ze zelf ook inziet dat het echt nooit meer iets gaat worden kiest mevrouw, laf als ze is, het hazenpad. De financiële man, die van dichtbij jaren heeft kunnen meekijken hoe je een aandeel sloopt en beleggers schoffeert, neemt het binnenkort over dus er zal helemaal niets veranderen.
Wat Kretinsky in godsnaam van plan is met deze vuilnisbelt is me ook nu nog een raadsel, maar waarschijnlijk pompt hij wat geld rond om koerswinst te pakken. Een soort flowtraders XXL.

Ik las even wat reacties terug en daarin is weinig veranderd zo te zien. Nog steeds adviezen dat dit écht het moment is om in te stappen en nog steeds mensen die denken dat de weg naar boven is ingezet omdat het aandeel weer net boven de € 1,00 staat, humor wel. Mensen doe het niet zou ik willen zeggen, u raakt uw geld kwijt! PostNL is geen beursgenoteerd bedrijf maar een vanuit links bestuurde hobby club voor ex-politici die alleen daar zitten voor het graaien en het deugen. Ze hebben geen enkele interesse in aandeelhouders en gaven onlangs nog ruiterlijk toe dat een lage koers ze helemaal niets doet. Er zijn maar twee opties voor deze toko, een faillissement (niet onwaarschijnlijk) of een overname voor ca. € 1,00 door Kretinsky en zijn vriendjes. Daarvoor zal de koers dan eerst naar de € 0,75 moeten zakken maar dat is een kwestie van tijd.

Anyway, ik heb de “investering” al heel lang geleden als verloren beschouwd, maar het was leuk om te lezen dat er nog steeds “PostNL believers” zijn en het was ook leuk om veel oude namen weer terug te zien. Mensen die ook op een GAK van € 3,00+ zitten en door de leugens van Herna Verhagen vrijwel al hun geld zijn kwijt geraakt, ik leef met jullie mee als ervaringsdeskundige.

Fijn weekend allen!
prince john
0
Lectortje, lectortje;)

Dezelfde retoriek als vanouds ?
...kweenie welk onderwijs jij hebt gevolgd en gegeven, lector;), het getuigt niet van een open blik.
Er zitten meer graden & gradaties aan...bijvoorbeeld, een driehoek...

Van mij mag je hoor, (zelfs je horizon verbreden;)).

Ook jij fijn weekend!

mvrgr,

John
Lector
1
quote:

prince john schreef op 7 februari 2025 19:16:

Lectortje, lectortje;)

Dezelfde retoriek als vanouds ?
...kweenie welk onderwijs jij hebt gevolgd en gegeven, lector;), het getuigt niet van een open blik.
Er zitten meer graden & gradaties aan...bijvoorbeeld, een driehoek...

Van mij mag je hoor, (zelfs je horizon verbreden;)).

Ook jij fijn weekend!

mvrgr,

John
Tja, wijze woorden van een “prins”, graden, gradaties, driehoek er is werkelijk geen touw aan vast te knopen? Mijn open blik kijkt met name naar de koers, € 1,037, blij mee? :-)
hejobo
0
gpjf
1
Leuk Lector om je weer terug te zien alhoewel je somberheid over het aandeel niet veranderd is. Natuurlik is het nog altijd shit met de koers en dat blijft ook zo wel even. Herna weg niet omdat ze laf is maar ze is gewoon er uitgeknikkerd want ze past voor geen meter op de stoel van CEO van een beursgenoteerd bedrijf en heeft dat aan de hele wereld laten zien. Pim mag K laten zien dat het anders kan en heeft een stok achter de deur. Hij moet uitvoeren wat hem ingefluisterd wordt want anders kan ook hij vertrekken. ik vind toch dat je merkt dat er een andere wind waait. Resultaten zal je op korte termijn niet zien omdat eerst de Postwet afgehandeld moet worden en dat is uiteindelijk ergens in het najaar. Daarna verwacht ik dat het spel op de wagen komt en de rumours over een overname meer vorm krijgen want zelfstandig overleven doen ze niet. ik reken ook nog op een terugval bij het presenteren van de cijfers want er is niks verandert ( ik hoop overigens tegen beter weten in dat het anders is hoor maar wij weten wel beter hahaha), dat geeft me dan de mogelijkheid om weer mijn recentelijk verkochte 20k terug te kopen en verder in te stappen omdat ik overtuigd bent van die overname ( mijn gak is nu na al die geaccepteerde verliezen in het verleden 1,235, dus dat kan wel lager maar voorlopig lig mijn focus op BAM. we gaan het meemaken. Prettig weekend
Lector
0
quote:

hejobo schreef op 7 februari 2025 19:26:

Voor mijn part was je voorgoed weggebleven Lector.
Goed weekend gewenst
Bedankt voor je warme woorden hejobo, jij ook een goed weekend!
pietje-2005
0
Nou moe ! Alweer een paar dagen boven de euro geparkeerd.
Met maccie en rsi wat opwarmend misschien beter wat zijwaarts ?
Springt ook bijna uit de Bolband en zo even een trappie terug ?
Vreemd genoeg, na tijden en tijden een "zeker verkopen" -advies nu opeens een "zeker kopen"-advies op investing.
Ik kan niet zien waar dit nu opeens vandaan komt qua nieuwsfeiten, maar gezien ook het teruggaan van de shorts, heb ik duidelijk iets niet in de smiezen, maar dat ben ik wel gewend met beleggen, haha. ;-)
Omhoog is prima, en smaakt naar meerrrrr !
Succes
Welkom terug, Lector; ben wel een fan van je.
Bijlage:
Lector
2
quote:

gpjf schreef op 7 februari 2025 19:34:

Leuk Lector om je weer terug te zien alhoewel je somberheid over het aandeel niet veranderd is. Natuurlik is het nog altijd shit met de koers en dat blijft ook zo wel even. Herna weg niet omdat ze laf is maar ze is gewoon er uitgeknikkerd want ze past voor geen meter op de stoel van CEO van een beursgenoteerd bedrijf en heeft dat aan de hele wereld laten zien. Pim mag K laten zien dat het anders kan en heeft een stok achter de deur. Hij moet uitvoeren wat hem ingefluisterd wordt want anders kan ook hij vertrekken. ik vind toch dat je merkt dat er een andere wind waait. Resultaten zal je op korte termijn niet zien omdat eerst de Postwet afgehandeld moet worden en dat is uiteindelijk ergens in het najaar. Daarna verwacht ik dat het spel op de wagen komt en de rumours over een overname meer vorm krijgen want zelfstandig overleven doen ze niet. ik reken ook nog op een terugval bij het presenteren van de cijfers want er is niks verandert ( ik hoop overigens tegen beter weten in dat het anders is hoor maar wij weten wel beter hahaha), dat geeft me dan de mogelijkheid om weer mijn recentelijk verkochte 20k terug te kopen en verder in te stappen omdat ik overtuigd bent van die overname ( mijn gak is nu na al die geaccepteerde verliezen in het verleden 1,235, dus dat kan wel lager maar voorlopig lig mijn focus op BAM. we gaan het meemaken. Prettig weekend
Dank! Graag zou ik positiever willen zijn over het aandeel maar de koers geeft daar nog geen aanleiding voor en de vooruitzichten evenmin. Misschien heb je gelijk en waait er inmiddels een nieuwe wind, ik heb het hele gebeuren niet meer gevolgd de laatste maanden tot een jaar.
Wellicht vertrekt Herna niet vrijwillig, maar degene die achter haar vertrek zit is dan wel een paar jaar te laat naar mijn mening.

Ik krijg niet de indruk dat de postwet een prioriteit is in Den Haag, genoeg andere kwesties om ruzie over te maken. Grote kans ook volgens mij dat het kabinet gaat vallen, teveel irritaties onderling en Timmermans sorteert alvast voor op een nieuwe partij, met uiteraard de beroeps demagoog en ras narcist Frenske zelf als groot charismatisch leider.

Kretinsky heeft bewezen over een lange adem te beschikken dus je zou gelijk kunnen hebben dat er pas eind dit jaar iets gaat bewegen bij PostNL, of helemaal niet natuurlijk, de tijd zal het leren.
Tot die tijd zal de koers weinig doen, wat voor mij overigens niet veel meer uitmaakt want ik reken op niets meer. Iedere cent extra is minder verlies, maar dat is voor de statistieken. Ik besef dat ik en alleen ik verantwoordelijk ben voor deze puinhoop maar ik ben ook met name kwaad op mezelf dat ik destijds in de praatjes (voor mij leugens) van Herna ben getrapt. Nu ik een tijdje afstand heb genomen begrijp ik niet hoe ik toen kon geloven dat het allemaal wel goed zou komen? Dat post zou uitsterven was ook toen al bekend, maar destijds geloofde ik nog in een florerende internationale pakketten divisie, noem het goedgelovig of naïef of beiden.

Hoe groot was ook de kans dat een domme Brabantse trien zonder track record dat voor elkaar zou krijgen? Nu is de pakketten divisie een kleine nationale speler die hooguit nog wat Temu pakketjes doorschuift, vaak nog te laat ook. Geen visie, geen beleid en verkeerde investeringen en overnames hebben geleid tot de totale deceptie die PostNL nu is. Gedegradeerd op de beurs en als bedrijf en inmiddels overgeleverd aan een miljardair die het bedrijf als speeltje gebruikt om te verdienen op dagkoersen. Ach ja, ik was gewaarschuwd, rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, u kunt uw inleg verliezen.
Daar had net zo goed kunnen staan, met Herna Verhagen als CEO zult u uw inleg zeker verliezen, maar dat merk je helaas pas achteraf.
Sterkte en succes voor iedereen die nu nog instapt, ik ben inmiddels genezen :-)
Trader Stef
1
quote:

Lector schreef op 7 februari 2025 19:03:

Zo, daar ben ik weer :-)
Tijdje weggeweest omdat ik leukere dingen te doen had dan dit bagger aandeel volgen. Precies wat ik destijds al voorspelde is ook gebeurd, PostNL aandeel een pennystock! Nu weer net boven de € 1,00 maar aangezien het bedrijf van binnenuit rot is zal het spoedig weer een pennystock zijn, waarschijnlijk als de daadwerkelijke cijfers bekend worden.
Tante Herna heeft dit aandeel van dicht bij de “op eigen kracht” beloofde € 5,85 regelrecht naar de afgrond gedirigeerd met d’r inclusieve woke beleid en nu ze zelf ook inziet dat het echt nooit meer iets gaat worden kiest mevrouw, laf als ze is, het hazenpad. De financiële man, die van dichtbij jaren heeft kunnen meekijken hoe je een aandeel sloopt en beleggers schoffeert, neemt het binnenkort over dus er zal helemaal niets veranderen.
Wat Kretinsky in godsnaam van plan is met deze vuilnisbelt is me ook nu nog een raadsel, maar waarschijnlijk pompt hij wat geld rond om koerswinst te pakken. Een soort flowtraders XXL.

Ik las even wat reacties terug en daarin is weinig veranderd zo te zien. Nog steeds adviezen dat dit écht het moment is om in te stappen en nog steeds mensen die denken dat de weg naar boven is ingezet omdat het aandeel weer net boven de € 1,00 staat, humor wel. Mensen doe het niet zou ik willen zeggen, u raakt uw geld kwijt! PostNL is geen beursgenoteerd bedrijf maar een vanuit links bestuurde hobby club voor ex-politici die alleen daar zitten voor het graaien en het deugen. Ze hebben geen enkele interesse in aandeelhouders en gaven onlangs nog ruiterlijk toe dat een lage koers ze helemaal niets doet. Er zijn maar twee opties voor deze toko, een faillissement (niet onwaarschijnlijk) of een overname voor ca. € 1,00 door Kretinsky en zijn vriendjes. Daarvoor zal de koers dan eerst naar de € 0,75 moeten zakken maar dat is een kwestie van tijd.

Anyway, ik heb de “investering” al heel lang geleden als verloren beschouwd, maar het was leuk om te lezen dat er nog steeds “PostNL believers” zijn en het was ook leuk om veel oude namen weer terug te zien. Mensen die ook op een GAK van € 3,00+ zitten en door de leugens van Herna Verhagen vrijwel al hun geld zijn kwijt geraakt, ik leef met jullie mee als ervaringsdeskundige.

Fijn weekend allen!
Wat een sneu verhaal.
Hopelijk blijf je weer een tijdje weg.
1.442 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 67 68 69 70 71 72 73 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 feb 2025 17:35
Koers 1,037
Verschil +0,015 (+1,47%)
Hoog 1,043
Laag 1,021
Volume 1.414.173
Volume gemiddeld 1.542.396
Volume gisteren 2.890.112

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront