Lector schreef op 7 februari 2025 19:03:
Zo, daar ben ik weer :-)
Tijdje weggeweest omdat ik leukere dingen te doen had dan dit bagger aandeel volgen. Precies wat ik destijds al voorspelde is ook gebeurd, PostNL aandeel een pennystock! Nu weer net boven de € 1,00 maar aangezien het bedrijf van binnenuit rot is zal het spoedig weer een pennystock zijn, waarschijnlijk als de daadwerkelijke cijfers bekend worden.
Tante Herna heeft dit aandeel van dicht bij de “op eigen kracht” beloofde € 5,85 regelrecht naar de afgrond gedirigeerd met d’r inclusieve woke beleid en nu ze zelf ook inziet dat het echt nooit meer iets gaat worden kiest mevrouw, laf als ze is, het hazenpad. De financiële man, die van dichtbij jaren heeft kunnen meekijken hoe je een aandeel sloopt en beleggers schoffeert, neemt het binnenkort over dus er zal helemaal niets veranderen.
Wat Kretinsky in godsnaam van plan is met deze vuilnisbelt is me ook nu nog een raadsel, maar waarschijnlijk pompt hij wat geld rond om koerswinst te pakken. Een soort flowtraders XXL.
Ik las even wat reacties terug en daarin is weinig veranderd zo te zien. Nog steeds adviezen dat dit écht het moment is om in te stappen en nog steeds mensen die denken dat de weg naar boven is ingezet omdat het aandeel weer net boven de € 1,00 staat, humor wel. Mensen doe het niet zou ik willen zeggen, u raakt uw geld kwijt! PostNL is geen beursgenoteerd bedrijf maar een vanuit links bestuurde hobby club voor ex-politici die alleen daar zitten voor het graaien en het deugen. Ze hebben geen enkele interesse in aandeelhouders en gaven onlangs nog ruiterlijk toe dat een lage koers ze helemaal niets doet. Er zijn maar twee opties voor deze toko, een faillissement (niet onwaarschijnlijk) of een overname voor ca. € 1,00 door Kretinsky en zijn vriendjes. Daarvoor zal de koers dan eerst naar de € 0,75 moeten zakken maar dat is een kwestie van tijd.
Anyway, ik heb de “investering” al heel lang geleden als verloren beschouwd, maar het was leuk om te lezen dat er nog steeds “PostNL believers” zijn en het was ook leuk om veel oude namen weer terug te zien. Mensen die ook op een GAK van € 3,00+ zitten en door de leugens van Herna Verhagen vrijwel al hun geld zijn kwijt geraakt, ik leef met jullie mee als ervaringsdeskundige.
Fijn weekend allen!