Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming februari 2025

1.638 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 78 79 80 81 82 » | Laatste
De Zwarte kat
1
Knoopinjezakdoek
0
quote:

Natal schreef op 15 februari 2025 09:31:

Goedemorgen deze morgen in mineur.

De Amerikaanse Libertijnse bemoeienis met de EU interne aangelegenheden is pijnlijk. Moeten we nu toezien dat Hegseth met de AFD in bed ligt te kroelen? Dat ons censuur wordt verweten omdat er stelling wordt genomen tegen onfrisse bruinpoepers en dat wij desinformatie proberen tegen te gaan? Dat de right alleen van de might komt? Dat Putin,s expansiedrift beloont wordt ? Wat een verschrikkelijke tijd zijn we in gegaan.
Nog 47 maanden, dan komt er een nieuwe frisse wind. Ik hoop dat de kiezers dan bedacht hebben. Wat hebben we in godsnaam gedaan in november 2024. Dit nooit meer. Het wordt even billenknijpen de komende 47 maanden en hooen dat het een sissende afloop krijgt en geen klapper.

Hoop doet leven.
Als Pharming tegen die tijd dan ook op een respectabele hoogte staat, dan kan het niet meer kapot.
Drieklezoor
0
Overname is al definitief volgens mij , tot 20e Febr. kan er nog worden aangeboden voor de zelfde prijs. ?
Japaho
0
quote:

Knoopinjezakdoek schreef op 15 februari 2025 10:01:

[...]

Nog 47 maanden, dan komt er een nieuwe frisse wind. Ik hoop dat de kiezers dan bedacht hebben. Wat hebben we in godsnaam gedaan in november 2024. Dit nooit meer. Het wordt even billenknijpen de komende 47 maanden en hooen dat het een sissende afloop krijgt en geen klapper.

Hoop doet leven.
Als Pharming tegen die tijd dan ook op een respectabele hoogte staat, dan kan het niet meer kapot.
Er zijn maar wat veel Amerikanen blij met deze wind die er nu waait. Banen, werkgelegenheid, de beurs, alles is in een uptrent. Een rem op het verschrikkelijk grote ambtenaren apparaat, een rem op de uitgaven die astronomisch zijn, eindelijk het uitzetten van illegale criminelen enz.

En dat Trump de wereld schrik aanjaagt met dreigementen en importheffingen, ach dat is allemaal retoriek van een zakenman, die hoog inzet, ( lees van de toren blaast) en dan naderhand afzwakt en de "andere partij" het gevoel geeft dat ze een goede deal hebben afgesloten. het is een groot machtig spel..........Je moet het wel zien natuurlijk.

Snel weer terug naar Pharming nu.......... hopelijk gaat de koers door de samenvoeging met Abliva rendement opleveren
Delta2
0
quote:

Natal schreef op 15 februari 2025 09:31:

Goedemorgen deze morgen in mineur.

De Amerikaanse Libertijnse bemoeienis met de EU interne aangelegenheden is pijnlijk. Moeten we nu toezien dat Hegseth met de AFD in bed ligt te kroelen? Dat ons censuur wordt verweten omdat er stelling wordt genomen tegen onfrisse bruinpoepers en dat wij desinformatie proberen tegen te gaan? Dat de right alleen van de might komt? Dat Putin,s expansiedrift beloont wordt ? Wat een verschrikkelijke tijd zijn we in gegaan.
De verdeelde EU moet hier naar zichzelf kijken , en niet de schuld nu bij anderen gaan leggen.
Tientallen jaren gemakzuchtig leunen op een grootmacht en intussen de eigen defensie uitkleden.
Intussen zoete broodjes bakken met een als onberekenbaar bekend staande grootmacht om het verdienmodel te ondersteunen.
Allerlei waarschuwingen van analysten en Clingendael bagatelliseren omdat er winst gemaakt kan worden.
En nog steeds houden velen liever oogkleppen op , terwijl 1938 een open boek zou moeten zijn.
Eigen schuld dikke bult.
Natal
1
Ja , de EU heeft eea over zichzelf afgeroepen maar dat rechtvaardige natuurlijk niet de inmenging in de interne aangelegenheden van de EU. De EU zal zich veel onafhankelijker moeten opstellen van Amerika. Dat kan alleen door economisch en militair veel sterker te gaan worden. Nu worden we totaal overlopen en hangen nog in een oude doctrine van Amerika knuffelen rond terwijl Trump al lang een weg van afstand is ingeslagen.

Tijd voor een nieuwe weg
The passenger
0
quote:

Drieklezoor schreef op 15 februari 2025 10:17:

Overname is al definitief volgens mij , tot 20e Febr. kan er nog worden aangeboden voor de zelfde prijs. ?
20 Febr is de verlening van de oorspronkelijke aanbiedingstermijn, indien dan meer dan x% = circa 2.2% zich aanmeldt, nadat het hek voor hen gesloten is, verkrijgt Pharming de benodigde >= 90.0% om de rest van de aandelen voor dezelfde prijs uit te kopen.

Lukt dit niet, wordt het volgens mij een ander verhaal. Ze zullen hun bod moeten verhogen. Ik weet niet, of de verhoging ook geldt voor de reeds verkregen 87.8%. Als dat niet zo is, dan is dat ook nog geen ramp.

Salut
Marrr
6
De geopolitieke instabiliteit is mij te groot. Als individu heb je hier geen invloed op. Met "we hadden gemoeten" en "als" en "we zullen moeten" etc. kan ik niks mee.

In je eigen kleine wereld geldt nog steeds voor mij : Wie goed doet, goed ontmoet. En dan bedoel ik goed doen, maar niet uit opportunisme.

Kijk es om je heen, doe goed waar dat kan.

Dominee Marrr heeft gesproken. :-)

O ja : Pharming UP!! :-)
Marrr
1
quote:

€URO-Trader schreef op 15 februari 2025 08:53:

[...]praktisch en handig die overzichten, waarvoor dank.

Blijft een beetje sudderen zo die koers. Verhuist Abliva nu naar Leiden of wordt er op 2 lokaties gewerkt. Zit nu rond Gak en bij daling ga ik weer uitbreiden. Doel, een zo laag mogelijk Gak met minimaal verlies. Dan laten rijpen en vanaf €0,95 gestaag afbouwen, in fases. Veel geduld bewaren en niet te veel forum lezen. Goed weekend!
Bij daling weer uitbreiden........... Hoe sta je tegenover de posters die met andere aandelen rendementen halen? Of zie jij Pharming op korte termijn tot grote hoogte stoten?
Knoopinjezakdoek
2
quote:

Marrr schreef op 15 februari 2025 11:24:

De geopolitieke instabiliteit is mij te groot. Als individu heb je hier geen invloed op. Met "we hadden gemoeten" en "als" en "we zullen moeten" etc. kan ik niks mee.

In je eigen kleine wereld geldt nog steeds voor mij : Wie goed doet, goed ontmoet. En dan bedoel ik goed doen, maar niet uit opportunisme.

Klinkt een beetje als een sekte waar je in verkeerd ;-)

Ben je alwel eens in de grote boze stad geweest.

Zo goed is het niet altijd wat je ontmoet.
Natal
2
quote:

Marrr schreef op 15 februari 2025 11:24:

Een waarheid als een koe. Maar ja, er is wel een geopolitieke werkelijkheid waarvan ik graag wel iets van wil begrijpen en een mening over wil hebben. Je leeft niet alleen in de eigen stolp, hoe prettig dat ook is en hoeveel goed je daarin kan doen. Ik ben er zeer voorstander van om in je eigen microwereld het goede te doen en praktiseer dat.
roon
0
Wat zijn hier de verwachtingen over 2024.Het feit dat pharming geen indicatie heeft geven tot nu toe maakt mij aan het twijfelen of het wel zo goed is gegaan als het jaar er voor toen al vroeg in januari een positief bericht over 2023 werd gebracht.Gelukkig ook geen winstwaarschuwing tot nu toe maar de vries moet toch snappen dat er nu door niets te zeggen er twijfel ontstaat en dat is weer niet goed voor de koers ontwikkeling.
Natal
3
quote:

roon schreef op 15 februari 2025 12:11:

Wat zijn hier de verwachtingen over 2024.Het feit dat pharming geen indicatie heeft geven tot nu toe maakt mij aan het twijfelen of het wel zo goed is gegaan als het jaar er voor toen al vroeg in januari een positief bericht over 2023 werd gebracht.Gelukkig ook geen winstwaarschuwing tot nu toe maar de vries moet toch snappen dat er nu door niets te zeggen er twijfel ontstaat en dat is weer niet goed voor de koers ontwikkeling.
De guidance is nog hetzelfde,1e slide Oppenheimer presentatie en de groei van 14-tot 20 procent " driven by Joenja".
Marrr
0
quote:

Knoopinjezakdoek schreef op 15 februari 2025 11:31:

[...]

Klinkt een beetje als een sekte waar je in verkeerd ;-)

Als ik alleen maar positief over Pharming en SDV zou zijn, zou ik inderdaad tot een sekte behoren. :-)
holmes
6
Intellia Therapeutics, Inc.
....... cash runway into the first half of 2027.

Pharvaris
....... estimated cash runway into 3Q2026

Kalvista
...... cash runway into second half 2027

Astria
....... cash sufficient to fund its operations into mid-2027

Ionis
Q4 + jaarcijfers op 19 februari 2025

Biocryst
jaarcijfers op 24.02.2025

Biomarin
jaarcijfers op19.02.2025

Pharming
Q4/ FY 2024 op 13 maart 2025
LL
3
quote:

holmes schreef op 15 februari 2025 12:55:

Intellia Therapeutics, Inc.
....... cash runway into the first half of 2027.

Pharvaris
....... estimated cash runway into 3Q2026

Kalvista
...... cash runway into second half 2027

Astria
....... cash sufficient to fund its operations into mid-2027

Ionis
Q4 + jaarcijfers op 19 februari 2025

Biocryst
jaarcijfers op 24.02.2025

Biomarin
jaarcijfers op19.02.2025

Pharming
Q4/ FY 2024 op 13 maart 2025
Biomarin heeft het HAE programma stopt gezet.
LL
1
quote:

roon schreef op 15 februari 2025 12:11:

Die twijfel zit in je hoofd. Pharming geeft zoals Natal al aangegeven heeft alleen een guidance over de omzet (niet over de winst). Een winstwaarschuwing hoeft dus niet.
Winst gevend
3
.
.
Pharming Group N.V. (PHAR) door de 9 Dollar.

$ 9.20 + $ 0.50 +(5.75%)
At close: February 14 at 4:00:00 PM EST

Pharming door de 9 Dollar met een mooie plus van 5.75%
Er komt enorm veel goed nieuws aan en de verwachtingen groeien gestaag.

Langzaam gaat men weer geloven in die gegeven 280 miljoen Dollar jaaromzet,
waarvan niemand kan uitleggen waar dat vandaan moet komen.
antop
0
quote:

Winst gevend schreef op 15 februari 2025 17:52:

.
.
Pharming Group N.V. (PHAR) door de 9 Dollar.

$ 9.20 + $ 0.50 +(5.75%)
At close: February 14 at 4:00:00 PM EST

Pharming door de 9 Dollar met een mooie plus van 5.75%
Er komt enorm veel goed nieuws aan en de verwachtingen groeien gestaag.

Langzaam gaat men weer geloven in die gegeven 280 miljoen Dollar jaaromzet,
waarvan niemand kan uitleggen waar dat vandaan moet komen.
Ik denk dat in de toekomst NASDAQ belangrijker gaat worden.
Afwachten maar op PB vanuit Pharming of ze 90% binnen hebben
1.638 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 78 79 80 81 82 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 feb 2025 15:24
Koers 0,878
Verschil -0,011 (-1,18%)
Hoog 0,889
Laag 0,875
Volume 2.485.703
Volume gemiddeld 5.510.847
Volume gisteren 4.654.296

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront