BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM maart 2025

1.313 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 | Laatste
Hans2021
0
quote:

bartbas schreef op 28 maart 2025 16:58:

[...]
Ik heb ook een plukje gekocht op 5,32.
Hoeveel is een plukje Bas ?
gpjf
0
quote:

Pk2001wdt schreef op 28 maart 2025 16:59:

[...]

Nee zeker
Ok was maar een vraag hoor, altijd goed en vriendelijk volk die vaak met iets meer respect elkaar bejegenen
Pk2001wdt
0
quote:

gpjf schreef op 28 maart 2025 17:04:

[...]

Ok was maar een vraag hoor, altijd goed en vriendelijk volk die vaak met iets meer respect elkaar bejegenen
Daar is zeker niets mee met die mensen daar zouden menigen zich nog een voorbeeld aan kunnen nemen .
gpjf
0
Tsja belabberd dagje alhoewel mijn behaalde dagwinst op Basic Fit toch het virtuele dagverlies ( dus van de 10 k op 5,34) nog aardig overtreft. Dus volgende week hopelijk nieuwe kansen. Fijn weekend!
OnoMatopee
0
Nou, welkom in de AMX als %tueel grootste daler. Dat deed Heij vreemd genoeg een stuk beter, maar die heeft dan ook alleen met de probleemmarkt in NL te maken, waar BAM nog kan leunen op het VK.
Ik wens jullie en U een PW
HenkdeV
0
quote:

Beurs2025 schreef op 28 maart 2025 16:49:

Nou vorige week heb ik hier gelezen dat Guruwatch niet altijd even correcte dan wel up to date is; mijn advies is dan ook vooral je GBV te gebruiken of beter nog mijn koersdoelen te volgen want die zijn zeker up to date en onderbouwd met sterke fundamentele aspecten.
Overal gaat wel eens iets mis, maar Guruwatch (ook IEX) heeft zijn zaakjes (net zoals IEX) best wel goed op orde. Dagelijks komt er een lange stroom van adviezen/koersdoelen binnen (binnenland/buitenland). En daar kan prima gebruik van gemaakt worden. En nog gratis ook. En uiteraard ook altijd zelf blijven nadenken.

Jij hebt het over jouw koersdoelen, maar ik ken er maar één. En dat koersdoel is niet cijfermatig onderbouwd (blijkbaar te moeilijk) en ligt ver buiten de werkelijkheid. Dat heeft het verleden ook wel ondubbelzinnig bewezen. Geen visitekaartje:-).
HenkdeV
0
quote:

OnoMatopee schreef op 28 maart 2025 18:25:

Nou, welkom in de AMX als %tueel grootste daler. Dat deed Heij vreemd genoeg een stuk beter, maar die heeft dan ook alleen met de probleemmarkt in NL te maken, waar BAM nog kan leunen op het VK.
Het was inderdaad een slechte dag voor de bouwers die op de AMX genoteerd staan. Maar gelukkig hebben ze ook dit jaar alweer een grote positieve buffer opgebouwd. Waarbij het best wel opvallend is dat de opgebouwde buffer van Heijmans toch iets groter is dan die van BAM. En dat na een topjaar zoals 2024.
HenkdeV
0
quote:

OnoMatopee schreef op 28 maart 2025 18:25:

U ook een PW:-).
HenkdeV
1
quote:

Beurs2025 schreef op 28 maart 2025 16:53:

[...]
Aantoonbaar juist; al jaren overnamekandidaten; dat niet iedereen dat weet, maakt het niet onjuist. Voor mij even geen Basic Fit of Fugro of Tkh. Misschien later als ze hun zaakjes op orde hebben. Voor nu hou ik het op een kwalitetsaandeel als BAM, als ik dat tenminste mag noemen op dit forum (ik heb ze wel in portefeuille)
Het mooie bij beleggen is dat je juist daar (zaakjes op orde hebben) niet op wacht.
Daar is enig inzicht (vooral cijfermatig) voor nodig, maar dan kan je de aandelen vaak met een prachtige korting kopen. Wanneer de zaak op orde is, is de koers al weer behoorlijk gestegen.
Het moeten natuurlijk wel "levensvatbare" aandelen zijn. Dus bijvoorbeeld geen Ebusco.
OnoMatopee
0
quote:

HenkdeV schreef op 28 maart 2025 18:43:

[...]

U ook een PW:-).
hij zegt U tegen mij :>|]
bartbas
0
quote:

gpjf schreef op 28 maart 2025 17:39:

Tsja belabberd dagje alhoewel mijn behaalde dagwinst op Basic Fit toch het virtuele dagverlies ( dus van de 10 k op 5,34) nog aardig overtreft. Dus volgende week hopelijk nieuwe kansen. Fijn weekend!
Mijn advies: als je niet direct wilt of kunt kopen of verkopen, staar niet de hele naar het koersenbord. Zo bespaar je jezelf een hoop frustratie die afgewisseld wordt met momenten van blijdschap. De ervaring leert dat het morgen flink anders zal zijn. Het zou me niet verbazen wanneer we dit jaar een daling van 25% zullen zien en uiteindelijk het jaar ongeveer gelijk of met een kleine winstje uitgaan. Daarom ben ik mijn optieposities langzaam aan het afbouwen door na expiratie geen nieuwe verplichtingen aan te gaan wanneer het geschreven puts betreft. Bij Bam doe ik dat - zei het in wat kleinere aantallen nog wel. Ik zie daar nog wel wat koerspotentieel. Wanneer je het rotsvaste geloof van Beurs in een koers van 10.00 euro hebt, dan zou ik mijn gegeven tip direct opvolgen. Maar kennelijk heeft Beurs zelf weinig vertrouwen in zijn eigen rotsvaste prognoses. Of hij heeft geen kennis van opties. Maar dat kan ik me van een zelfbenoemde analist nauwelijks voorstellen.
bartbas
0
quote:

Hans2021 schreef op 28 maart 2025 17:02:

[...]

Hoeveel is een plukje Bas ?
In dit gevakl heel weinig: 1000 stuks. Kreeg er later in de middag nog 1000 bij op 5,27 (eerder geplaatste limietorder). Heb er in totaal 29.000.
bartbas
0
quote:

gpjf schreef op 28 maart 2025 12:39:

[...]

Haha dat was ik ook van plan maar heb toch mijn Basic FIT aandelen met winst verkocht en nog eens een order van 5 K op 5,345 gezet ( 750 ongeveer van binnen) ik hoop zo toch nog wat meer op de korte termijn binnen te halen alhoewel ik ook nog een keer lager terug wil in Basic Fit
Je zult ze nu wel allemaal hebben. Bam maakt over de dag flinke schommelingen. Vaak komen koersen naar beneden, die je voor onmogelijk houdt, toch in het vizier. Er is wel wat geduld nodig.
1.313 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 28 mrt 2025 17:35
Koers 5,280
Verschil -0,170 (-3,12%)
Hoog 5,440
Laag 5,265
Volume 1.076.429
Volume gemiddeld 955.968
Volume gisteren 636.857

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront