Beste Beleggers, Enkele dagen geleden zag ik een advertentie van de Commerzbank bij een nieuwsbrief van de IEX over nieuw uit te geven warrants. Laat ik voorop stellen dat ik nog nooit in warrants heb gehandeld, simpelweg omdat ik de tijd niet had om me er echt in te verdiepen. Aandelen en opties kunnen immers ook al lucratief genoeg zijn! Echter ik wil me er nu wel enigszins in verdiepen, vandaar ook dat die advertentie mij zo opviel. Dus ik door naar het warrantsforum en heb het forum even doorgelezen en daar is de basisinformatie dus al aanwezig (bedankt voor de calculator Supermario!). Goed opties en warrants verschillen niet zo heel erg veel van elkaar, dus iedere belegger (en ik;) weet dan wel waar hij/zij aan toe is. Aangezien ik wel gecharmeerd ben van KPN wil ik daar graag een langlopende call van bekijken, dus kom ik uit op KPN 20/euro/call/sg met afloopdatum 8 jan 2004 (http://www.modules.interplein.nl/warrantcalculator_M070/index.html). Voor fundamentele argumenten op KPN, wil ik jullie verwijzen naar het KPN-forum. Ik ben ervan overtuigd dat KPN weer kan opkrabbelen en een koers van 20 euro kan daar misschien wel bij horen. Dus wil ik jullie vragen, wat jullie van zo'n call-warrant vinden. Is het een enorme gok of niet? Of, als ik echt hierop wil speculeren, kan ik beter een langlopende call-optie kopen? Met vriendelijke groet, Koos Burema