Bied/laat schreef:
[quote=Sylvia 11]
[quote=Dutch Courage]
De PVV is de nieuwe NSB.
Dat mensen hier toch nog steeds trots roepen dat ze op Wilders gaan stemmen.... Onbegrijpelijk.
Ik schaam mij af en toe dat ik Nederlander ben.
[/quote]Zo te merken, weet jij absoluut niet wat de NSB inhield.
Met een dergelijke stellingname reduceer je datgene waar de NSB voor stond.
[/quote]
Nou dit vbedoel ik nu. Linkse mensen zijn vele malen gevaarlijk dan rechtse mensen terwijl je verwacht dat linkse mesnen sociaal zijn. Foruytn vermoord door een extreem linkse idioot. Gogh vermoord door een extreem linkse moslim en totale vernedering van nederlands rechts doord e linkse staatstv en media. Wat doet rechte ten opzichte van links ...helemaal niets. Wij zijn er onbeschoft in deze....precies dat is dan al duidelijk. Dan nog even terug komende oop de verderfelijke uitspraken gedaan door linkse mensen. Rechtse mesnen zijn nazis, rechtse mensen zijn nsb-ers en dat gaat maar door. ZIe hier ook weer het enge fanatieke liknse karakter dat schuilt in dit soort mensen .Er valt gewoon niet met links te praten maar er valt alleen maar te huiveren voor links want het is te eng voor woorden. Alleen al het feit dat PVV ers voor NSB ers worden gezien is al laachwekkend en tevens misselijkmakend. Een nsb was tegen Nedrland en voor de buitenlanders (duitsers). Wat doet de heer wilders (die bestrijdt het tuig uit andere landen en komt op voor de gedupeerde autochtonen. TKortom een volslagen krakjorem vergelijking. Verder stonden nazis voor fascisme en rascisme en dat in de vorm van anti-homos, anti-gehandicapten en anti zwakkeren alles eigenlijk. Waar staat wilders voor. PRO HOMOS, PRO Gehandicpaten, pro zwakkeren/ouderen. En alweer is deze schandalige uitspraak absoluut weerlegd door mij. Schaam u links nederland. OOit wa ik een aanhanger van sociaal links, maar dankzij u extreme enge standpunten ben ik totaal 180 graden omgedraaid. Links staat niet voor sociaal maar voor asociaal gerdag. Beleedigen, vernederen, stimuleren van anti arbeidslust anti aanpassinglust en anti communicatielust anti slachtoffer hulp en prio daders steun (justitie linkse elite die daders beschermd)Kortom alleen mijn simpele betoog moet al meer dan 100 procent genoeg zijn om een ieder te overtuigen dat er iets totaal mis is aan de uitlatingen van de huidige linkse elite. Die is niet meer die soicla groep die het ooit was maar is een beschermer vand e duivel geworden :)