Pac-Man schreef op 22 maart 2025 14:34:
[...]
Mijn tip zou zijn om niet alle Russische en Oekraïense bloggertjes te geloven. Je bent overigens niet consistent in jouw opvattingen, de ene keer mag hier niets gedeeld worden omdat het afkomstig is van de Russen, dus onbetrouwbaar, maar als er een leuk verhaal van gemaakt kan worden dat jou uitkomt dan hecht je er ineens waarde aan.
Verbaast mij dat Putin zelf zo druk is geweest met de voorbereiding van dit soort aanvallen, zou normaliter meer iets voor de commandanten ter plaatse zijn.
Maar dat dit idee van Putin afkomstig is en dit kennelijk is uitgelekt en jij daar als eerste mee komt, petje af.
De Mossad en de CIA zouden jou denk ik graag hebben als werknemer.
Enige wat je niet handig hebt gedaan, is door het hier te benoemen. Nu weten de Russen dat er een lek is. Strategisch gezien kun je dit beter voor je houden. En alleen delen met betrouwbare Oekraïense autoriteiten.
Op jouw video’s zie ik de Russen ook niet creperen door het gas, en sowieso bijzonder dat er minimaal 80 Russen zo’n 12 kilometer door die pijp konden lopen. Om vervolgens afgeslacht te worden. Degene die het overleefden, daarvan waren de longen voor 90% verstopt, en kennelijk is er kosten nog moeite gespaard om deze jongens naar een medische faciliteit te krijgen om scans te maken en ze er bovenop te helpen.
Waarschijnlijk willen ze er achter komen hoe deze Russen ondanks deze omstandigheden deze bovenmenselijke prestatie konden leveren.
Zoals meneer Hammelburg het al eens zei;
Het eerste dat in de oorlog sneuvelt, is de waarheid.
Is ook logisch, het laatste dat Oekraïne moet doen is de Russen in de kaart spelen, dus ik snap die propaganda heel erg goed. Hopelijk zien veel Russen het en komen ze in opstand.
Maar wij zitten hier op een Nederlands forum, en denk niet dat die propaganda hier het verschil gaat maken. Dan neem je jezelf echt veel te serieus.