Amerikaanse aandelen « Terug naar discussie overzicht

Lightning Products

1.963 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 94 95 96 97 98 99 | Laatste
Cohiba's
5
Ik denk dat we heel blij mogen zijn met Lemaitre, right man at the right place. Lebby heeft zijn verdienste gehad maar het is nu heel duidelijk dat met de AI boom het tijd was voor een andere aanpak. Focus op de window of opportunity.
Blessed123
1
Mooi interview. Alleen wel jammer dat Brecht af en toe wel heel stellig was in zijn mening tegenover YL, een ceo veteraan in de sector. En dan bedoel ik zijn opmerkingen over insight buying en aandeelhouderschap van potentiële klanten. Vond dat een beetje belerend en vervelend overkomen. Maar ja, Brecht is Brecht hè ??. Het verhaal YL was duidelijk. De gekozen strategie om LWLG terug te brengen naar een core business van grondstoffen fabrikant spreekt mij wel aan. Het lijkt mij gelet de AI ontwikkelingen de kortste en snelste route naar ubiquitous. Dat we nog 2 jaar moeten wachten op hogere koersen is natuurlijk niet leuk om te horen. De strategie van DeLebby klonk mij goed goed, maar werd blijkbaar door de markt niet geaccepteerd. Een koerswijziging was daardoor onontkoombaar. Met de komst van YL als nieuwe ceo is deze dan ook drastisch gewijzigd. Nu het voor alle partijen duidelijk is wat de nieuwe positie van LWLG in het eco systeem is, kunnen we weer door. Foundries, fabrikanten, design houses, etc. gaan aan de gang met het implementeren van de EOP in hun PICS om vervolgens via prototyping and testing een schaalbaar kwalitatief product voor te bereiden dat voldoet aan de specs van eindgebruikers. En dat duurt circa 18-24 maanden. Nog even geduld hebben dus. LWLG heeft een cash burn van ruim 20mln per jaar. Dus ergens in het 2e jaar krijgen we aandelen verwatering. Hoeveel zal afhangen van de dan geldende beurskoers. YL schetste een nuchter LWLG plaatje van het hier en nu. Maar hij heeft ons ook een doorkijkje gegeven in het LWLG toekomstperspectief. Mede door AI gaan de ontwikkelingen sneller dan verwacht. Bestaande technologieën zullen eerder dan verwacht niet meer kunnen voldoen aan de eisen van de markt. Vooralsnog is er geen vergelijkbaar EOP alternatief. Door gebrekkige communicatie in de afgelopen 2 jaar is wel het momentum van de beurskoers verloren gegaan. De huidige prijs van het aandeel is bijna net zo hoog als 4 jaar geleden. Tussen nu en vier jaar geleden zijn er echter wel nieuwe patenten bijgekomen en zijn zowel kennis als product doorontwikkeld. Dit aandeel is dus sterk ondergewaardeerd. De LWLG techniek is van een ongekend en ongeëvenaard niveau. Ik heb er nog steeds vertrouwen in. Zo ook in de nieuwe ceo. Ik ga door met maandelijks kleine beetjes bijkopen. Op enig moment ga ik of mijn nageslacht daar plezier aan beleven. Keep up the faith.
Blessed123
0
quote:

4finance schreef op 21 maart 2025 21:37:

[...]

Nogmaals; ik verwacht niet zoveel meer van LWLG. Er zat veel lucht in het aandeel. Dat loopt er nu uit.
Uiteindelijk zal er nog wel een keer een dikke emissie aankomen. Bij een R/S zullen shorters nog harder werken om de boel naar beneden te drukken. Mogelijk daarna een delisting. In mijn optiek gaat deze toko het niet redden. Lees mijn posts van de afgelopen 2 jaar maar eens door over dit aandeel. De $1.00 heb ik al heel lang geleden voorspeld.
Ik voel mij vrij op hier mijn mening op te schrijven. Wel of geen aandelen.
Ook jouw mening is wat mij betreft heel erg welkom. Ik heb er evenwel onverminderd vertrouwen in. De tijd zal ons leren wie het juiste inzicht heeft gehad.
1.963 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 94 95 96 97 98 99 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX
915,37  +0,54  +0,06%  14:27
 Germany40^ 22.875,60 -0,07%
 BEL 20 4.456,14 -0,53%
 Europe50^ 5.413,71 -0,19%
 US30^ 42.386,30 +0,89%
 Nasd100^ 20.064,70 +1,45%
 US500^ 5.734,13 +1,09%
 Japan225^ 37.712,10 +0,36%
 Gold spot 3.023,92 +0,01%
 EUR/USD 1,0822 +0,02%
 WTI 68,48 +0,28%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

THEON INTERNAT +5,10%
ENVIPCO +3,51%
BAM +2,21%
Kendrion +2,17%
ASMI +1,86%

Dalers

Avantium -5,12%
Pharming -3,75%
ADYEN NV -2,33%
Heineken -1,96%
WDP -1,56%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront