ForFarmers « Terug naar discussie overzicht

ForFarmers 2025

832 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 | Laatste
alida1
0
quote:

aextracker schreef op 19 maart 2025 14:00:

[...]

Beleggers wijzen op de beperkingen en tegelijkertijd koersdoel wat zo goed als aangeraakt is .....ophogen......
Wat in heel korte is aangeraakt is zou beter gezegd zijn. En tja dan "ophogen" en je kunt met zoveel "vakkennis" een boterham verdienen dan heb je het ook wel weer voor elkaar.
Ben benieuwd wanner IEX een nieuw premium artikel schrijft en een nieuw koersdoel afgeeft.
aextracker
1
quote:

alida1 schreef op 19 maart 2025 14:37:

[...]

Wat in heel korte is aangeraakt is zou beter gezegd zijn. En tja dan "ophogen" en je kunt met zoveel "vakkennis" een boterham verdienen dan heb je het ook wel weer voor elkaar.
Ben benieuwd wanner IEX een nieuw premium artikel schrijft en een nieuw koersdoel afgeeft.
In het land der boeren is degene die goed harkt einde oogst spekkoper.
Aangeraakt is idd beter..... voor nu...... :).
Na de AvA zullen meer positieve updates volgen door analisten..... die moeten nl. eerst de cijfertjes o.b.v. JV's grondig doorpluizen en de fonds managers bespreken \ afstemmen.
Forfarmers staat als aandeel niet bovenaan de lijstjes "1st to do".

Zelf nog aan het verdiepen in de data en ontwikkelingen 2024 i.v.m. de AvA en de te doen gebruikelijk geboden publieke Q&A ronde.
alida1
0
quote:

aextracker schreef op 19 maart 2025 14:58:

[...]

In het land der boeren is degene die goed harkt einde oogst spekkoper.
Aangeraakt is idd beter..... voor nu...... :).
Na de AvA zullen meer positieve updates volgen door analisten..... die moeten nl. eerst de cijfertjes o.b.v. JV's grondig doorpluizen en de fonds managers bespreken \ afstemmen.
Forfarmers staat als aandeel niet bovenaan de lijstjes "1st to do".

Zelf nog aan het verdiepen in de data en ontwikkelingen 2024 i.v.m. de AvA en de te doen gebruikelijk geboden publieke Q&A ronde.
Eens, analisten hadden op 1 januari dit advies al kunnen geven. 35% binnen drie maanden is niet niks. Als Q1 cijfers in lijn zijn dan is koersdoel 5.30 ook snel achterhaald.
ongewenst
0
Ik vind het vooruit lopen op de muziek altijd wat lastiger om te beoordelen. Waar je bij het gebrek aan instappers (kapitaal) vrij helder de onderwaardering kan becijferen is dat voor tijdens een kapitaal inloop heel lastig. Je weet niet welke analyse de andere maken en welk type kapitaal het is. Dat zijn nogal essentiele vragen als je het koersverloop wil gaan inschatten.

Ik heb minder vraagtekens bij JDE en Signify als het gaat om 20% plussen DIT JAAR. Daarom hebben die 2 nu mijn voorkeur. Ook boven FFARM.
aextracker
0
quote:

ongewenst schreef op 19 maart 2025 16:18:

Ik vind het vooruit lopen op de muziek altijd wat lastiger om te beoordelen. Waar je bij het gebrek aan instappers (kapitaal) vrij helder de onderwaardering kan becijferen is dat voor tijdens een kapitaal inloop heel lastig. Je weet niet welke analyse de andere maken en welk type kapitaal het is. Dat zijn nogal essentiele vragen als je het koersverloop wil gaan inschatten.

Ik heb minder vraagtekens bij JDE en Signify als het gaat om 20% plussen DIT JAAR. Daarom hebben die 2 nu mijn voorkeur. Ook boven FFARM.
Begrijpelijke keuze vanuit jouw perspectief winst te nemen en verder te spreiden.
Mss. was het euro-aandeel FF binnen je portefeuille "relatief te zwaar (over)vertegenwoordigd" ?
N audio
0
Wat mij betreft niet.
Het gaat onder soms hoge volumes richting 4.85, en nu ontstaat ineens verkoopdruk?
Mwah.
Moet iedereen zelf maar bedenken of het echt uitstappers zijn nu.
Bijkopen hooguit na een echte correctie.
De Zwarte kat
0
quote:

N audio schreef op 20 maart 2025 13:16:

Wat mij betreft niet.
Het gaat onder soms hoge volumes richting 4.85, en nu ontstaat ineens verkoopdruk?
Mwah.
Moet iedereen zelf maar bedenken of het echt uitstappers zijn nu.
Bijkopen hooguit na een echte correctie.
We gaan eerst terug naar de 3 euro voor we echt door kunnen stijgen
ongewenst
1
Degene die "echt" long zit heeft nu niet echt baat bij direct hoge koersen. Er zal dus (echt) een correctie moeten plaatsvinden en wel voor het totaal aan handelaren dat mee heeft gedaan na de cijfers. Die zullen hun aandelen snel willen cashen en op naar de volgende (JDE ;)) korte termijn.
N audio
0
Sinds vorige week zit er 50k extra short, dus dan weet je redelijkerwijze wat vermoedelijk de bedoeling is.
Afgelopen weken op torenhoge omzetten mooie instroom van kapitaal bij FF. Kan me moeilijk voorstellen dat zij nu staan te verkopen. Wat winstnemers lijkt me logisch, wat verder over blijft is?

Zelf maar invullen.
ongewenst
1
Ik denk dat het heel duidelijk is dat er kapitaal is ingevloeid. Mega veel. Ik kan het ook teruglezen aan mijn eigen verkooporders.

Maar er komt een punt natuurlijk dat een status quo gaat komen. Blijven opletten dus.
aextracker
0
quote:

N audio schreef op 21 maart 2025 11:10:

Sinds vorige week zit er 50k extra short, dus dan weet je redelijkerwijze wat vermoedelijk de bedoeling is.
Afgelopen weken op torenhoge omzetten mooie instroom van kapitaal bij FF. Kan me moeilijk voorstellen dat zij nu staan te verkopen. Wat winstnemers lijkt me logisch, wat verder over blijft is?

Zelf maar invullen.
Beoordeel en bekijk de lange termijn grafiek en volumes qua daghandelspatronen.
De beweging die ForFarmers nu net 1 jaar met zichtbaar resultaat heeft ingezet ondersteund de koersbeweging.
Er is afgelopen jaar veel kapitaal ingestroomd bij (nog immer) een bescheiden verbetering van resultaat.
Dat resultaat werd feitelijk pas in H-2 zichtbaar.

Een adempauze en validatie of de weg die het MT is ingeslagen zich gaat versnellen of stabiliseren, zal de trigger vormen voor de koersvorming komend half jaar.

Een fase van volgende overnames die direct aan winstgroei bijdragen zal een volgende boost geven aan de waardering. Gezien de aandacht van CFO & CEO aan de onderwaardering welke het fonds was ingeslopen, zal focus op de juiste parameters liggen..... omzetgroei die winst helpt vebeteren, kosten managen en akties plegen die LT investeerders aanstaan..... dwz dividend (pay out) structureel verbeteren.

Time will tell.
Geef zelf de voorkeur aan Q1 cijfers en AvA eerst beorodelen.
832 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 21 mrt 2025 17:35
Koers 4,670
Verschil -0,105 (-2,20%)
Hoog 4,775
Laag 4,650
Volume 194.577
Volume gemiddeld 176.105
Volume gisteren 164.066

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront