Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming Maart 2025

1.179 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 » | Laatste
voda
3
Voor in de toekomst als de koers veel hoger staat? :-)

AEX wordt uitgebreid naar 30 aandelen
12-mrt-2025 10:39

AMX blijft uit 25 namen bestaan.

(ABM FN-Dow Jones) De AEX zal in de toekomst worden uitgebreid naar 30 aandelen. Dit maakte beursuitbater Euronext bekend.

De uitbreiding zorgt voor een betere diversificatie, aldus Euronext.

"We steven ernaar om de AEX aantrekkelijker te maken voor beleggers", zei CEO René van Vlerken van Euronext Amsterdam.

Het aantal aandelen in de AMX blijft 25, terwijl de AScX beperkt wordt tot maximaal 20 bedrijven.

De nieuwe samenstelling geldt per 19 september 2025. Welke aandelen doorschuiven naar de AEX is nog niet bekend.

Door: ABM Financial News.
Douwes
0
quote:

Sir Piet schreef op 12 maart 2025 10:02:

Zie hem niet meer dalen onder de 0,72
Dit is de goden verzoeken. Zojuist al even weer 0,719 op de borden.
Hopelijk vanmiddag een hogere koers in aanloop naar de cijfers.
rabbit in your headlights
6
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 12 maart 2025 07:44:

[...]

Wat is dit, een halfslachtige poging om dit forum op fanaatachtige wijze wat op te leuken? Wat zou dat lekker zijn, hè, wanneer u Trump de schuld zou kunnen geven van uw eigen geblunder met dit aandeel. U weet zeker dat de stand van Jupiter en Saturnus niet mede-debet zijn aan de recente afstort? Wees tenminste een ventje en geef toe dat uw ziens- en handelwijze met betrekking tot de potentie van onze geliefde beursparel als een tang op een varken slaan.
Ff wat meer respect maat met je " ventje" en " geblunder" je weet helemaal niets van mij positie en handelen. Ik weet precies waar ik voor sta ,lees je een beetje in dan weet je wat er zich afspeelt in de wereld . Stap uit die bubbel , enne de wereld is rond.
$rob$
0
quote:

Sir Piet schreef op 12 maart 2025 10:02:

Zie hem niet meer dalen onder de 0,72
Hoe vaak heb ik hier niet gelezen: “vandaag laatste kans om PH onder de euro te kopen”?

Niets van terecht gekomen……
roon
1
quote:

Douwes schreef op 12 maart 2025 11:02:

[...]

Dit is de goden verzoeken. Zojuist al even weer 0,719 op de borden.
Hopelijk vanmiddag een hogere koers in aanloop naar de cijfers.
Ik zie hem niet meer boven de 1 euro komen,laat die goden maar komen.
rabbit in your headlights
4
quote:

Marrr schreef op 12 maart 2025 08:39:

[...]

Wat is dit, een halfslachtige poging om rabbit in een bepaalde hoek te drukken? Legt u dan maar eens uit waarom Pharming níet met de wereldwijde dalingen mee zou doen?

Overigens vind ik "ventje" op z'n zachtst gezegd een verdachte uitdrukking.
Dank voor je reactie Marr , ik post een algemene mening. En dan om mij zo weg te zetten .Zegt meer iets over hem dan over mij.
voda
5
Misschien al eerder geplaatst? Beetje extra reclame voor Pharming kan geen kwaad.

4. Pharming
Nog zo'n CEO die het lang heeft volgehouden is Sijmen de Vries. Na 16 jaar CEO-schap bij Pharming vindt hij het nu tijd om te vertrekken. Onder zijn leiding werd Pharming een commercieel succesvol biotechbedrijf. In 2023 won hij de Chief Executive of the Year Award tijdens de European Mediscience Awards. Volgens De Vries staat Pharming er nu goed voor, en is dit het juiste moment om zijn vertrek aan te kondigen.

Zijn opvolger is Fabrice Chouraqui (54). Chouraqui is geboren in Frankrijk, maar heeft de Amerikaanse nationaliteit. Voorheen werkte hij onder meer bij Novartis en Bristol-Myers Squibb. Volgens Richard Peters, voorzitter van de raad van commissarissen, is Chouraqui een zeer ervaren leidinggevende in de internationale farmaceutische en biotechnologische sector.

Hij zegt in een toelichting dat Chouraqui "een schat aan wereldwijde expertise en ervaring meebrengt naar Pharming". Op 24 oktober, de dag waarop De Vries zijn vertrek aankondigde, steeg het aandeel Pharming met bijna 7%.

www.iex.nl/Artikel/814920/ASML-Pharmi...
Voorheen_bekend_als_Test
5
quote:

rabbit in your headlights schreef op 12 maart 2025 11:12:

[...]

Ff wat meer respect maat met je " ventje" en " geblunder" je weet helemaal niets van mij positie en handelen. Ik weet precies waar ik voor sta ,lees je een beetje in dan weet je wat er zich afspeelt in de wereld . Stap uit die bubbel , enne de wereld is rond.
Wat ik vooral weet is dat u onlangs een modbreak kreeg wegens het oproepen tot geweld, hetgeen glashelder maakte wat voor vlees we met u in de kuip hebben.
TomvH
0
Verwachte omzet is 80,75 million usd met een WPA van 1 usd cent/aandeel. Lijkt me best haalbaar.

Positieve aantallen nieuwe patiënten en nieuws over lopende activiteiten kunnen de koers ook op laten veren.

Wat verwachten jullie voor morgen?
joostUSA
0
quote:

voda schreef op 12 maart 2025 11:18:

En het TOP-10 shortlijstje:
Morgen wellicht wat shorters die gaan coveren.. Ik heb gister een pluk opgepakt voor de trade
roon
5
quote:

joostUSA schreef op 12 maart 2025 12:25:

[...]

Morgen wellicht wat shorters die gaan coveren.. Ik heb gister een pluk opgepakt voor de trade
Als ik even hard op denk dan is er de afgelopen weken zwaar gedumpt en de koers naar 71 cent gezet.Pharming kwam jan.2024 met update dat het geweldig is geweest in 2023 en dit jaar helemaal niets dus dan ga ik al twijfelen en misschien grotere partijen ook wel ik hoop dat ik morgen ongelijk krijg.Aan de andere kan het ook zijn dat shorters bang zijn voor toch nog geweldige jaarcijfers en hebben ze daarom de koers zo laag mogelijk gezet voor cijfers.Als de cijfers morgen prongeluk geweldig zijn en de outlook ook dan kan het wel een feestje worden voor de aandeelhouders.Nu maar hopen dat de giga daling niets met voorkennis te maken heeft gehad.
Voorheen_bekend_als_Test
2
quote:

roon schreef op 12 maart 2025 12:34:

[...]
Aan de andere kan het ook zijn dat shorters bang zijn voor toch nog geweldige jaarcijfers en hebben ze daarom de koers zo laag mogelijk gezet voor cijfers.
Aan deze gedachtengang is werkelijk geen touw vast te knopen.
Triple A
1
quote:

TomvH schreef op 12 maart 2025 12:15:

Verwachte omzet is 80,75 million usd met een WPA van 1 usd cent/aandeel. Lijkt me best haalbaar.

Positieve aantallen nieuwe patiënten en nieuws over lopende activiteiten kunnen de koers ook op laten veren.

Wat verwachten jullie voor morgen?
Of de omzet $ 80,75 miljoen wordt, geen idee

Of de WPA $ 0,01 (= $ 6,6 miljoen nettowinst) wordt, ook geen idee

Maar er is wel iets dat ik zeker weet. De combinatie van $ 80,75 miljoen omzet en een nettowinst van $ 6,6 miljoen is echt onmogelijk. Voor zo’n nettowinst moet de de omzet hoger liggen.

-
TomvH
1
quote:

Triple A schreef op 12 maart 2025 13:11:

[...]

Of de omzet $ 80,75 miljoen wordt, geen idee

Of de WPA $ 0,01 (= $ 6,6 miljoen nettowinst) wordt, ook geen idee

Maar er is wel iets dat ik zeker weet. De combinatie van $ 80,75 miljoen omzet en een nettowinst van $ 6,6 miljoen is echt onmogelijk. Voor zo’n nettowinst moet de de omzet hoger liggen.

-
Derde kwartaal hadden ze een omzet van ~75 Miljoen met een winst van 4.1 Miljoen USD. Dus het kan wel als de marges en de kosten meezitten.
De amateur
0
quote:

roon schreef op 12 maart 2025 12:34:

[...]

Als ik even hard op denk dan is er de afgelopen weken zwaar gedumpt en de koers naar 71 cent gezet.Pharming kwam jan.2024 met update dat het geweldig is geweest in 2023 en dit jaar helemaal niets dus dan ga ik al twijfelen en misschien grotere partijen ook wel ik hoop dat ik morgen ongelijk krijg.Aan de andere kan het ook zijn dat shorters bang zijn voor toch nog geweldige jaarcijfers en hebben ze daarom de koers zo laag mogelijk gezet voor cijfers.Als de cijfers morgen prongeluk geweldig zijn en de outlook ook dan kan het wel een feestje worden voor de aandeelhouders.Nu maar hopen dat de giga daling niets met voorkennis te maken heeft gehad.
Als het volgens verwachting is hoef je geen update te geven. Dus gewoon in het midden van de afgegeven omzetverwachting.
Meester
0
De koers zegt eigenlijk al alles over het verloop van morgen.

Als grote investeerders een kans zien, stappen ze flink in.

Het lijkt er nu sterk op dat enkele particulieren een poging wagen, eigenlijk tegen beter weten in.
De amateur
0
quote:

De amateur schreef op 12 maart 2025 13:26:

[...]

Als het volgens verwachting is hoef je geen update te geven. Dus gewoon in het midden van de afgegeven omzetverwachting.
En als toevoeging, verkoopdruk lijkt te komen van Morgen Stanley en Goldman Sacks die allebei AFM meldingen hadden(zoals gepost door holmes)
1.179 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 12 mrt 2025 17:35
Koers 0,718
Verschil +0,008 (+1,13%)
Hoog 0,736
Laag 0,712
Volume 10.719.662
Volume gemiddeld 5.432.933
Volume gisteren 9.442.803

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront