Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming Maart 2025

1.179 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 54 55 56 57 58 59 | Laatste
voda
2
quote:

Bromsnor schreef op 12 maart 2025 18:45:

Iedereen, nou ja de meesten, zijn nieuwsgierig met welke cijfers Sijmen morgen komt aandraven.
De koersontwikkeling van de afgelopen weken is hopelijk geen voorbode van de cijfers. Dag in dag uit gaven behoorlijke koersverliezen.
Vandaag kwam Basicfit met cijfers die niet eens slecht waren, maar de koers ging met 20% onderuit.
Ik kan met niet voorstellen dat de koers van Pharming nog verder onderuit gast of de cijfers/outlook moeten erg tegenvallen.
Laten we hopen op meevallende cijfers en een krachtig koersherstel.
Sijmen de Vries is exit (alleen nog een adviseur)

Chouraqui volgt per direct Sijmen de Vries op. Om een soepele overdracht van taken en verantwoordelijkheden te garanderen, blijft De Vries nog tot 31 december 2025 strategisch adviseur van de nieuwe topman.

www.iex.nl/Nieuws/814769/Groen-licht-...
De amateur
4
quote:

Lord Apollyon schreef op 12 maart 2025 16:31:

Laten we nou gewoon eens eerlijk zijn: SdV voert met stip de lijst met slechts presterende CEO's ooit aan. In 16 jaar tijd heeft de man eigenlijk helemaal niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets, nakkes, nada neergezet. De koers van het aandeel is gedecimeerd. Hoe is het mogelijk dat deze man in 2023 nog een CEO of the Year award heeft kunnen kopen via sponsoring van een zichzelf duidelijk niet-respecterend event? En hoe kan het dat er nog steeds wappies rondlopen die blijven geloven in fabels over groeimotoren, verborgen pareltjes, blockbusters etc? En hoe heeft deze man zichzelf met 10 miljoen heeft verrijken ten koste van zuurverdiende pensioencentjes? De mondkapjes affaire is er niets bij.
Dit heeft vrij weinig met eerlijkheid te maken. Genoeg aan te merken op SdV maar niets gepresteerd slaat nergens op. Je bent een soort van Lucas maar dan omgedraaid. Jullie posts combineren dan komen we ergens in de realiteit terecht.
Winst gevend
0
.
.
En nu maar hopen dat de 2024 omzet boven de 280 miljoen Dollar is.
Zoals de verwachting was van Pharming, maar niets is zeker van Sijmen.

.
.
retro
0
quote:

voda schreef op 12 maart 2025 18:48:

[...]
Sijmen de Vries is exit (alleen nog een adviseur)

Chouraqui volgt per direct Sijmen de Vries op. Om een soepele overdracht van taken en verantwoordelijkheden te garanderen, blijft De Vries nog tot 31 december 2025 strategisch adviseur van de nieuwe topman.

www.iex.nl/Nieuws/814769/Groen-licht-...
Dus blijft ook nog een aasgier, ik verwacht morgen een dip naar 0.66 en daarna wat herstel.
antop
8
Beste pharming forumleden.
Tot nu toe kloppen de omzet cijfers en als Pharming 280 milj of meer omzet gedraaid heeft is dat super.
De dollar koers heeft meegezeten en ik hoop voor iedereen dat er zwarte of dat zou helemaal top zijn een klein winstje…
Ik hoop voor iedereen dat morgenochtend het herstel van de koers gaat plaatsvinden en dat er 30 dagen geen oorlog is door de begonnen oorlog van Rusland tegen Oekraïne
Laten we hier morgen wat de resultaten ook zijn met respect met elkaar omgaan.
Alvast fijne avond gewenst
Vertrouwen
2
Wat morgen de cijfers gaan doen zien dan wel.
Als de cijfers binnen de verwachtte range van € 280 kk / 295 kk vallen dan is dat precies wat het bedrijf zelf gecommuniceerd heeft en dus prima.

Ik blijf erbij dat een bedrijf dat twee medicijnen op de markt heeft en een derde waar aan word gewerkt, te laag gewaardeerd is momenteel.

Kaspositie is goed.
Rikos
4
quote:

Winst gevend schreef op 12 maart 2025 18:56:

.
.
En nu maar hopen dat de 2024 omzet boven de 280 miljoen Dollar is.
Zoals de verwachting was van Pharming, maar niets is zeker van Sijmen.

.
.
Nogmaals voor u dan,

Het maakt helemaal niets uit wat de omzet is.
Grotere investeerders zal het werkelijk worst zijn of de omzet 280. 285, 290 of zelfs 300 miljoen is, het gaat er na al die jaren om of er winst is gemaakt, zoniet dan moet bij het verlies een gedegen onderbouwing worden gegeven dat het verlies binnen niet al te lange termijn tot winst leidt.

Dus geen holle frases over gehaalde omzetten of niet onderbouwde joenja winst of misleidende 300.000.000 patiënten voor KL1333.

Winst en zoniet dan verlies verklaren middels een gedegen onderbouwde route hoe dat verlies in winst wordt omgezet.

Velen hier oreren maar over omzet, en als die doelstelling wordt gehaald dan is het goed. Het is pas goed als er winst wordt gerapporteerd of een gedegen feitelijke onderbouwing waarom het verlies in winst resulteert.

Dat is wat grotere investeerders interesseert.
Rikos
2
quote:

Vertrouwen schreef op 12 maart 2025 19:35:

Wat morgen de cijfers gaan doen zien dan wel.
Als de cijfers binnen de verwachtte range van € 280 kk / 295 kk vallen dan is dat precies wat het bedrijf zelf gecommuniceerd heeft en dus prima.

Ik blijf erbij dat een bedrijf dat twee medicijnen op de markt heeft en een derde waar aan word gewerkt, te laag gewaardeerd is momenteel.

Kaspositie is goed.
Dagelijks gewauwel van een poster.

Al heeft een bedrijf 20 of 30 medicijnen op de markt...... het gaat om winst of gedegen onderbouwd zicht daaop.... dus bovenstaande is weer zo'n holle frase die nergens op slaat.

M.i. dan
antop
0
De Amerikaanse president Donald Trump waarschuwt de Russische despoot
Poetin dat hij Rusland "ten gronde kan richten" als het land niet akkoord gaat met het voorstel voor een staakt-het-vuren van 30 dagen. Zowel de VS als Oekraïne hebben ingestemd met het langverwachte bestand, waardoor de bal nu bij Poetin ligt.

Trump dreigt met "vernietigende" economische druk als de Russische leider niet akkoord gaat met het voorstel. "Er zijn dingen die financieel gezien niet prettig zouden zijn", aldus de president. "Ik kan financieel dingen doen die heel slecht zouden zijn voor Rusland. Maar ik wil dat niet doen, omdat ik vrede wil."
TomvH
1
quote:

Grumpy-XL schreef op 12 maart 2025 20:08:

clinicaltrials.gov/study/NCT05145283
Ook hier een update, nu einde jaar de verwachtte einddatum.
Dank voor het delen! Zouden ze morgen hierover een update geven?
aextracker
1
quote:

Kwiirk schreef op 12 maart 2025 15:53:

[...]
Vergeet niet dat Pharming momenteel het hoogste percentage shorters heeft van de hele Amsterdamse beurs en dat er naar ik verwacht geen morgen geen nieuwigheden verteld zullen worden.
Die shorters verdwijnen als sneeuw voor de zon zodra er een paar positieve berichten en updates vanuit Pharming Group NV naar buiten komen. Er is genoeg wat dit jaar bij Pharming Grpup NV een basis voor positiviteit bevat.
Die basis is goed weggelegd door de oud \ ex - Award winning CEO Sijmen de Vries.
Benieuwd waar hij 8 maanden voor nodig is.... ik denk de exit van de amsterdamse beurs in- en extern begeleiden en inmasseren......... bijv. dat een amerikaanse hoofdzetel \ entiteit aan de oostkust beter is voor allen.....

time will tell.
aextracker
0
quote:

fanaat schreef op 12 maart 2025 16:07:

De nieuwe ceo werkt ergens aan ik ben benieuwd te horen waaraan en wat de verwachtingen zijn.
De enige relevante en inhoudelijke op feiten gebaseerde tekst in fanaats post laten staan :)
Wsl. loopt de temperatuur fanatiek op nu het koersdoel van euro 0.60 met 10 Mln aandelen op een intra dag stijging a 1% verder weg lijkt dan ooit....

Komt tijd komt raad fanaat :) !

Laat Fabrice nou gewoon even 90-100 dagen de tijdof t\m H-1 cijfer publikatie om de punten op de i te zetten en de regie nemen over de Pharming Group NV agenda & outlook.

Geduld is een schone zaak, net als respect hebben voor managers die hun werk doen waarvoor ze gevraagd zijn.
Canis Adustus
2
quote:

aextracker schreef op 12 maart 2025 20:39:

[...]

Die shorters verdwijnen als sneeuw voor de zon zodra er een paar positieve berichten en updates vanuit Pharming Group NV naar buiten komen. Er is genoeg wat dit jaar bij Pharming Grpup NV een basis voor positiviteit bevat.
Die basis is goed weggelegd door de oud \ ex - Award winning CEO Sijmen de Vries.
Benieuwd waar hij 8 maanden voor nodig is.... ik denk de exit van de amsterdamse beurs in- en extern begeleiden en inmasseren......... bijv. dat een amerikaanse hoofdzetel \ entiteit aan de oostkust beter is voor allen.....

time will tell.
€ 0,718! Moet je wel op de klok blijven kijken! Maar dat kwartje wil bij jou maar niet vallen. Vooral bergen onzin voorspellingen blijven dumpen hier.
Canis Adustus
2
Ik zie een klein plusje in mijn porto... Even afwachten nog, maar zou ik dan weer op tijd mijn reserves hebben ingezet? Het is moeilijk bescheiden te blijven als je zo goed bent als ik...Morgen kan het weer anders zijn. Ik wens een ieder oprecht succes voor de cijfers van morgen, ik slaap nog wel even uit.
1.179 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 54 55 56 57 58 59 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 12 mrt 2025 17:35
Koers 0,718
Verschil +0,008 (+1,13%)
Hoog 0,736
Laag 0,712
Volume 10.719.662
Volume gemiddeld 5.432.933
Volume gisteren 9.442.803

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront