Amerikaanse aandelen « Terug naar discussie overzicht

Nebius

1.190 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 » | Laatste
Japaho
0
quote:

Pk2001wdt schreef op 24 maart 2025 17:07:

Om heeeel eerlijk te zijn hoop ik van niet Japaho
Dat begrijp ik... maar als ze doorstijgen stop ik de 6K waarschijnlijk in BigBear Holdings
Japaho
0
quote:

Pk2001wdt schreef op 24 maart 2025 17:35:

Ik gun jou ook je winst he
Dat weet ik en waardeer ik. Ik ook, ik gun iedereen winst, en hoop dat ieders verlies beperkt blijft. Maar zonder verliezers geen winnaars zegt men. Beleggen is en blijft een risicovolle bezigheid en/of hobby.
Pietje Bell
0
Haha... @Japaho...Ga mezelf herkennen in jouw teksten. Alles ok met je? Enne... waardeer je bijdrages altijd! Ik zit op €27,2 GAK nu met 1,6% van porto..
Opstapelen
0
Mooie stijging gisteren, na ook al lichte stijging vrijdag.
Dit beetje kunnen vervolgen dan vandaag $30
Japaho
0
quote:

Pietje Bell schreef op 24 maart 2025 18:44:

Haha... @Japaho...Ga mezelf herkennen in jouw teksten. Alles ok met je? Enne... waardeer je bijdrages altijd! Ik zit op €27,2 GAK nu met 1,6% van porto..
Goedemorgen. Alles ok hoor. Leuk dat je mijn bijdragen waardeert :) Mijn bijdragen op het Pharming forum worden niet altijd gewaardeerd, maar dat terzijde hehehe....

Mooie stijging gisteren van o.a. Nebius. Ik verwacht en hoop ook dat we de $ 30 deze week weer op de borden zien. Ik heb nog steeds cash achter de hand om bij te kopen, maar wacht ( wellicht tegen beter weten in) op een dip in de koers.
Als Nebius vandaag doorstijgt koop ik SCMI bij. Die heeft nog een inhaalslag tegoed denk k.
nb
0
Nebius heb ik ruim. Een smci, teveel keer op mij kop gehad, denk ik, vind ik teveel risico.
Bigbear trouwens ook, kan eigenijk niks positiefs ontdekken, japaho, wat zie jij als trigger?
Madafaka
1
Alibaba’s Tsai Warns of ‘Bubble’ in AI Data Center Buildout

Alibaba Group Holding Ltd. Chairman Joe Tsai warned of a potential bubble forming in data center construction, arguing that the pace of that buildout may outstrip initial demand for AI services.

finance.yahoo.com/news/alibaba-tsai-w...
JdH jet realist €10 Nebius $100
0
quote:

Madafaka schreef op 25 maart 2025 09:58:

Alibaba’s Tsai Warns of ‘Bubble’ in AI Data Center Buildout

Alibaba Group Holding Ltd. Chairman Joe Tsai warned of a potential bubble forming in data center construction, arguing that the pace of that buildout may outstrip initial demand for AI services.

finance.yahoo.com/news/alibaba-tsai-w...
Gelukkig lijkt de markt het niet al te serieus te nemen. Onze Duitse conculega’s van Northern Data AG net zelfs even groen.
Opstapelen
0
quote:

JdH jet realist €10 Nebius $100 schreef op 25 maart 2025 10:58:

[...]

Gelukkig lijkt de markt het niet al te serieus te nemen. Onze Duitse conculega’s van Northern Data AG net zelfs even groen.
tig CEO's roepen dat er zware ondercapaciteit is en paar dat er misschien wel een bubble komt dan ga ik af op de meerderheid.
Hoewel dat niets zegt over de koers...
Japaho
0
quote:

nb schreef op 25 maart 2025 09:55:

Nebius heb ik ruim. Een smci, teveel keer op mij kop gehad, denk ik, vind ik teveel risico.
Bigbear trouwens ook, kan eigenijk niks positiefs ontdekken, japaho, wat zie jij als trigger?
De financiele situatie van Bigbear is niet zo geweldig. laatste kwartaal 24 afgesloten met verlies. De trigger nu is het goede vooruitzicht en de resultaten van hun 1e kwartaal. De koers is erg volatiel en gevoelig voor (beurs) nieuws. Zie ook onderstaande link:

www.google.com/finance/quote/BBAI:NYSE

Dus op dit moment instappen is een gok en risicovol. Maar daar hou ik wel van zo nu en dan.
Opstapelen
0
JdH jet realist €10 Nebius $100
0
Tot voor kort had Alibaba een negatief rendement meer dan 10 jaar na de ipo. Misschien moet de CFO die daar verantwoordelijk voor is zich daarop focussen :O
Himalaya !
0
Waarom dalen we nu opeens. Wall Street kleurt lekker groen maar wij dalen 7%.
Weet iemand hier een verklaring voor ?
Japaho
0
quote:

Opstapelen schreef op 25 maart 2025 16:13:

En foetsie is de winst van gisteren weer. Het gaat elke kant alleen maar loeihard
Mijn bijkoopmoment komt dan toch nog in zicht vandaag. 6K heb ik klaar liggen om bij te kopen.
Japaho
0
quote:

Himalaya ! schreef op 25 maart 2025 16:16:

Waarom dalen we nu opeens. Wall Street kleurt lekker groen maar wij dalen 7%.
Weet iemand hier een verklaring voor ?
Door de volatiliteit zijn er vele daghandelaren die laag instappen en vaak bij een winst van 3 a 5 % weer uitstappen. De zogenoemde "ritjesmakers". Dat doe ik ook regelmatig, maar dan met Besi, is wat minder risicovol.
Pietje Bell
0
Kan het niet genoeg zeggen... Als er een echte dip komt gaat dit aandeel echt fors onderuit. Kan mij niet schelen omdat ik hele grote porto heb. Ik koop pas bij als echte dip komt.
Hogan
0
Ieder keer weer denk ik , shit nu echt gemist.
Maar dan de volgende dag weer lager. Twijfel , en dat is eigenlijk geen goed teken. Maar dit zijn wel de bedrijven die enorm kunnen verrassen. Maaar helaas zowel positief als negatief.
1.190 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX
914,68  -2,41  -0,26%  18:05
 Germany40^ 22.677,80 -0,71%
 BEL 20 4.434,62 +0,01%
 Europe50^ 5.378,61 -0,61%
 US30^ 42.367,90 -0,12%
 Nasd100^ 19.897,70 +0,01%
 US500^ 5.709,63 +0,05%
 Japan225^ 37.706,20 -0,03%
 Gold spot 3.057,14 +1,25%
 EUR/USD 1,0793 +0,52%
 WTI 69,87 -0,03%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

INPOST +2,23%
Arcadis +1,90%
Philips Konin... +1,83%
DSM FIRMENICH AG +1,73%
THEON INTERNAT +1,70%

Dalers

Air France-KLM -4,33%
ENVIPCO -4,31%
ArcelorMittal -4,08%
Sligro -3,95%
BESI -3,67%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront