Amerikaanse aandelen « Terug naar discussie overzicht

Nebius

1.190 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 » | Laatste
Himalaya !
0
quote:

Japaho schreef op 25 maart 2025 16:23:

En binnen op $ 27,30.
Dat doe je dan beter dan ik. Ik heb er een plukje bij op 27,40
Japaho
0
quote:

Himalaya ! schreef op 25 maart 2025 16:53:

[...]

Dat doe je dan beter dan ik. Ik heb er een plukje bij op 27,40
Ik probeerde eerst een order op DeGiro van 27,10 maar was iets te laat. Tussentijds met 5 ct per keer verhoogd en 235 stuks binnengekregen op $ 27,30. Ze staan nu op 27,19 trouwens... kan nog lager dus. hehehe.
JdH jet realist €10 Nebius $100
0
Uit de q4 CC van nebius:

“And we also see that the mixture of the contract is pretty diverse. So we see some short-term on-demand contracts that we actually benefit from because we believe one of the provider and one of the player in the market who can really serve cloud type of workloads. But as the Blackwells come on stream, we anticipate moving to more of a mix of short-term as well as long-term contracts since at the beginning of generation of Blackwells, we expect to sign longer-term contracts.”

“And then finally, in terms of, I think the question asked about scale, we're increasingly working with customers looking for clusters in the multiple thousands of GPU size range. Logically, these are more significant investment decisions. And so they take a little bit longer from a sales cycle perspective.“

Nebius bouwt iig niet zomaar wat zonder dat er vraag naar is. Ik denk dus niet dat die woorden van die vage chinees op Nebius slaan en de timing is ook erg verdacht vlak voor de Coreweave ipo.
Rafke7
0
Ik begin alleszins heel veel spijt te hebben dat ik niet verkocht heb aan 50, met een toenmalige gak van 27. En vooral dat ik nadien serieus bijgekocht heb aan 40, in het gedacht dat het vrij snel weer omhoog zou gaan. Serieus verkeerde inschatting, zeg.
mjmj
0
vandaag weer zo'n rare spike om tijdstip 1.04, naar 29,xx. met een volume van ca. 9000. 1 min later weer in de 27,xx. Slip in lunchtijd? Het lijk er wel erg op dat er partijen met sterke handen zijn die de koers bewust laag houden.
Marepa
0
Ik zeg heel eerlijk ik ben blij dat ik er "maar" met 300 aandelen in zit. Deze is wel heel wispelturig.

Ik wil ze aanhouden tot de 1e kwartaal cijfers en dan positie opnieuw bekijken. Wanneer worden deze gepubliceerd.

Volgens Yahoo tussen 24 en 28 april 2025.

Pk2001wdt
0
Group
23-04-2025 Q1 2025 Cijferpublicaties (schatting)
23-07-2025 Q2 2025 Cijferpublicaties (schatting)
30-10-2025 Q3 2025 Cijferpublicaties (schatting)
17-02-2026 Q4 2025 Cijferpublicaties (schatting)
Japaho
0
quote:

Rafke7 schreef op 25 maart 2025 20:52:

Ik begin alleszins heel veel spijt te hebben dat ik niet verkocht heb aan 50, met een toenmalige gak van 27. En vooral dat ik nadien serieus bijgekocht heb aan 40, in het gedacht dat het vrij snel weer omhoog zou gaan. Serieus verkeerde inschatting, zeg.
Ik denk dat er velen met jou zijn die nu achteraf ook spijt hebben. Tja, als je alles vooraf weet.......... Elke belegger maakt dit mee. Nu wetende van deze koersval had ik ook verkocht rond de $ 50. Mijn verkeerde inschatting afgelopen jaar was om Palantir te verkopen op $ 30 met een winst van ca $ 8 per aandeel. Terugkijken heeft geen zin, moet je alleen maar van leren, en denken dat op tijd winst nemen ook verstandig kan zijn.

Mijn advies is om rustig te blijven zitten, en wachten op betere tijden die er zeker aan zullen komen. Ik koop in elk geval bij als ik onder mijn GAK bij kan kopen.
Zodra de tech aandelen, en met name Nvidia weer gaan stijgen, gaat Nebius mee.
Opstapelen
0
quote:

Japaho schreef op 26 maart 2025 09:19:

[...]

Ik denk dat er velen met jou zijn die nu achteraf ook spijt hebben. Tja, als je alles vooraf weet.......... Elke belegger maakt dit mee. Nu wetende van deze koersval had ik ook verkocht rond de $ 50. Mijn verkeerde inschatting afgelopen jaar was om Palantir te verkopen op $ 30 met een winst van ca $ 8 per aandeel. Terugkijken heeft geen zin, moet je alleen maar van leren, en denken dat op tijd winst nemen ook verstandig kan zijn.

Mijn advies is om rustig te blijven zitten, en wachten op betere tijden die er zeker aan zullen komen. Ik koop in elk geval bij als ik onder mijn GAK bij kan kopen.
Zodra de tech aandelen, en met name Nvidia weer gaan stijgen, gaat Nebius mee.
had ik maar.... een beurswijsheid is om daar niet over na te denken.
Wel om mee te nemen bij de volgende beslissing
Nebius zijn eigen verwachting gaat waarmaken dan einde jaar $100 en hoger
En die oranje clown beetje rustig gaat worden.
Japaho
0
quote:

Opstapelen schreef op 26 maart 2025 11:47:

[...]
had ik maar.... een beurswijsheid is om daar niet over na te denken.
Wel om mee te nemen bij de volgende beslissing
Nebius zijn eigen verwachting gaat waarmaken dan einde jaar $100 en hoger
En die oranje clown beetje rustig gaat worden.
Mee eens, veel hangt af van wat Trump de komende maanden gaat doen. Ik verwacht wel weer rust op de beurzen als de idioterie van de importheffingen etc wat is ingedaald en we weer een opgaande lijn zien van o.a. de tech aandelen, want in principe is er niks mis met die aandelen. Het wachten is op kwartaalcijfers en de verwachtingen van de bedrijven voor dit jaar. Ik blijf erbij dat, als Nvidia de opgaande trend weer te pakken heeft, bedrijven als Nebius, maar ook ARM, SMCI, Palantir, Taiwan Semiconductor en ook ons aller ASML mee gaan stijgen.
Opstapelen
0
quote:

Japaho schreef op 26 maart 2025 13:45:

[...]

Mee eens, veel hangt af van wat Trump de komende maanden gaat doen. Ik verwacht wel weer rust op de beurzen als de idioterie van de importheffingen etc wat is ingedaald en we weer een opgaande lijn zien van o.a. de tech aandelen, want in principe is er niks mis met die aandelen. Het wachten is op kwartaalcijfers en de verwachtingen van de bedrijven voor dit jaar. Ik blijf erbij dat, als Nvidia de opgaande trend weer te pakken heeft, bedrijven als Nebius, maar ook ARM, SMCI, Palantir, Taiwan Semiconductor en ook ons aller ASML mee gaan stijgen.
zo nog even door gaat duiken we onder de $20 in een paar dagen.
zuur om te zien zeg.
Pietje Bell
0
Net toch portie bijgekocht. Bestelde in de $25,xx en kreeg in de $24,xx geleverd... Nou ja zeg..
Pietje Bell
0
Nvidia daalt ook behoorlijk. AI-bubble barst of angst voor Trump-restricties of koopmoment. Weet het ook niet.
GAK van $26 nu. Maar zie mijn eerdere berichten hier.
0
Nvidia -4%
GME +13%

Aandelen app verwijderd en vakantie geboekt. Zie het over een paar weken wel :)
0
quote:

Pietje Bell schreef op 26 maart 2025 15:12:

Nvidia daalt ook behoorlijk. AI-bubble barst of angst voor Trump-restricties of koopmoment. Weet het ook niet.
GAK van $26 nu. Maar zie mijn eerdere berichten hier.
Strengere restricties door China.
www.barrons.com/articles/nvidia-stock...
Pietje Bell
0
Dat was mijn tweede variant. Dank @JdH... Mijn ASML ook onder druk zie ik. Tsja... worden vervelende tijden vrees ik
1
quote:

Pietje Bell schreef op 26 maart 2025 15:18:

Dat was mijn tweede variant. Dank @JdH... Mijn ASML ook onder druk zie ik. Tsja... worden vervelende tijden vrees ik
Het gaat nu beide kanten op. China stuurt aan op het niet meer gebruiken van de Nvidia h20 chips. Geen flauw idee hoe dat Nebius raakt, maarja eerst verkopen en dan vragen stellen.
Opstapelen
0
quote:

JdH jet realist €10 Nebius $100 schreef op 26 maart 2025 15:14:

Nvidia -4%
GME +13%

Aandelen app verwijderd en vakantie geboekt. Zie het over een paar weken wel :)
hahaha heerlijk, veel plezier.
ik heb er ook wel aantal gepland dit jaar
tis inderdaad op de handen zitten momenteel.
mjmj
0
1.190 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX
914,68  -2,41  -0,26%  18:05
 Germany40^ 22.683,30 -0,68%
 BEL 20 4.434,62 +0,01%
 Europe50^ 5.380,52 -0,58%
 US30^ 42.393,40 -0,06%
 Nasd100^ 19.913,80 +0,09%
 US500^ 5.713,56 +0,12%
 Japan225^ 37.727,20 +0,03%
 Gold spot 3.057,04 +1,25%
 EUR/USD 1,0793 +0,53%
 WTI 69,90 +0,01%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

INPOST +2,23%
Arcadis +1,90%
Philips Konin... +1,83%
DSM FIRMENICH AG +1,73%
THEON INTERNAT +1,70%

Dalers

Air France-KLM -4,33%
ENVIPCO -4,31%
ArcelorMittal -4,08%
Sligro -3,95%
BESI -3,67%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront