Politiek « Terug naar discussie overzicht

Wilders weer duidelijk winnaar!

1.306 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
[verwijderd]
0
Hander maak van de laatste tegen een voor en we kunnen gaan samenwerken, mits daar aanleiding voor is [kernwapens].

mvg

fred
Beperktedijkbewaking
0
Hoho, fred, niet al te snel. Ik ben 'hard-to-get' hoor!

Over Iran: zelfs als ze in 't geniep bezig zouden zijn met kernwapens: waarom mogen ze dat niet?
India, Pakistan, UK, Frankrijk, Israël etc. hebben ze ook, nog afgezien van de grootmachten. Ik heb nooit een argument gezien waarom Iran dat dan in principe niet zou mogen.

Los daarvan: ik vind het zeer onwenselijk als Iran kernwapens ontwikkelt, en heel dom van ze als ze het toch doen.

[verwijderd]
0
quote:

HandeR schreef:

Hoho, fred, niet al te snel. Ik ben 'hard-to-get' hoor!

Over Iran: zelfs als ze in 't geniep bezig zouden zijn met kernwapens: waarom mogen ze dat niet?
India, Pakistan, UK, Frankrijk, Israël etc. hebben ze ook, nog afgezien van de grootmachten. Ik heb nooit een argument gezien waarom Iran dat dan in principe niet zou mogen.

Los daarvan: ik vind het zeer onwenselijk als Iran kernwapens ontwikkelt, en heel dom van ze als ze het toch doen.

Het gaat niet om de vraag of ze het mogen of niet. Het gaat om macht. En waarom zou Israël gaan zitten afwachten totdat een land, dat dreigt Israël van de kaart te vegen, kernwapens heeft?
[verwijderd]
0
quote:

HandeR schreef:

[quote=Merded]
[quote=HandeR]
en de in alles anti-rechtse Merded er tussen door
[/quote]

Waar haal je in godsnaam deze wijsheid vandaan. Ik ben rechtser en liberaler dan de meeste hier. Ik ga gewoon graag in tegen die nep rechtse harries die hier komen.
[/quote]

OK! Prima, kom maar uit de kast:

Voor of tegen gericht fouilleren van Antilliaanse jongeren?
Voor of tegen militaire acties tegen de Taliban?
Voor of tegen een Islamitisch centrum op Ground Zero?
Voor of tegen het onder dwang uitzetten van illegalen?
Voor of tegen het met scherp schieten door de politie als ze aangevallen worden?
Voor of tegen meer geld voor handhaving?
Voor of tegen een verdere boycot van Iran?

Of blijf je hier je nep-spelletje spelen?

NB. Mijn eigen antwoorden zijn: voor, voor, tegen, voor, voor, voor, tegen. Nu jij.

Edit: sluit me bij zaai zijn antwoorden aan.
[verwijderd]
1
Indoctrinatie kees, net als bij irak, die zou ook wapens hebben

Overigens is Iran een land wat de afgelopen 600 jaar niemand de oorlog verklaard heeft

Het is nijd van de VS, snap dat dan toch
[verwijderd]
0
Iran zou eens kunnen beginnen dat dreigement aan het adres van Israël in te trekken.
[verwijderd]
0
Ik kan me voorstellen dat de buurlanden van de Gaza strook ook n beetje genoeg hebben van alles

Israel zegt dat alles koek en ei is maar als de NL regering een haventje en een vliegveldje wil bouwen, blijven de middelen in israel steken

En Iran ligt er vlak naast, en heeft ook al erg veel last van het gedoe in Irak

Logies dat ze hopen op een betere toekomst, en een minder prominente rol van Israel

----

Dit ziet Obama ook en is nu aan het bemiddelen tot vrede daar, erg slim, komt economie daar ook vooruit is weer bedrijvigheid

Moeten de palestijnen wel een beetje aardig gaan doen ook,

Goeie actie van Obama
[verwijderd]
0
40miljard aan wapens voor de saoedies om iran in te tomen .
da's een goeie actie van obama.

fred
[verwijderd]
0
quote:

fred48 schreef:

fred
Slimme zet. gelijk weer wat jobs erbij. al zie ik het liever naar een andere tak van de industrie gaan.
[verwijderd]
0
quote:

fred48 schreef:

fred
Ja precies dat zijn dan weer vriendjes ondanks dat het regime daar nogal totalitair is.
Beperktedijkbewaking
0
quote:

Merded schreef:

...
En dat noem je rechts?
Beperktedijkbewaking
0
quote:

kees100 schreef:

...
En waarom zou Israël gaan zitten afwachten totdat een land, dat dreigt Israël van de kaart te vegen, kernwapens heeft?
Wat dacht je?
[verwijderd]
0
quote:

fred48 schreef:

was sarcasties bedoeld merded.
Dat snapte ik al Fred vandaar ook mijn reactie.
[verwijderd]
0
quote:

HandeR schreef:

[quote=Merded]
...
[/quote]
En dat noem je rechts?

Nee ik niet, maar jij stelde de vragen. Als ik zeg het CDA is rechts en de rest links heb ik ook gelijk, oftewel alleen een gelovige partij is rechts. Kijk je naar progressief conservatief dan is de SP ook rechts te plaatsen. Het is maar net welk uitgangspunt je neemt. Daarbij waren je vragen veel te simpel en de punten niet rechts of links te noemen.
[verwijderd]
0
quote:

fred48 schreef:

in het grote geheel zal het pikken van een mobieltje inderdaad schril
afsteken tegen de HRA of de zorg .
dat gezegd hebbende moet je de impact van zo'n daad die vaak gepaard gaat met grof geweld niet kleineren.
15 jaar geleden is er bij ons ingebroken en als er nu in de tuin een egel tegen het schoteltje melk aanstoot zit mijn vrouw [nog steeds] recht op in bed.

voor prognose zijn kinderen was dit een ervaring om nooit meer te vergeten en zij lopen ook nu al met vooroordelen rond.
misschien is dit wel belangrijker dan 20euro meer of minder voor HRA of zorg.

mvg

fred
Bedank fred voor jouw ondersteuning, er zijn figuren die denken dat ze alles in pacht hebben.

Die HandeR provoceert de boel en denk dat die de wijsheid in pacht heeft.

[verwijderd]
1
quote:

Prognose schreef:

[quote=fred48]
in het grote geheel zal het pikken van een mobieltje inderdaad schril
afsteken tegen de HRA of de zorg .
dat gezegd hebbende moet je de impact van zo'n daad die vaak gepaard gaat met grof geweld niet kleineren.
15 jaar geleden is er bij ons ingebroken en als er nu in de tuin een egel tegen het schoteltje melk aanstoot zit mijn vrouw [nog steeds] recht op in bed.

voor prognose zijn kinderen was dit een ervaring om nooit meer te vergeten en zij lopen ook nu al met vooroordelen rond.
misschien is dit wel belangrijker dan 20euro meer of minder voor HRA of zorg.

mvg

fred
[/quote]

Bedank fred voor jouw ondersteuning, er zijn figuren die denken dat ze alles in pacht hebben.

Die HandeR provoceert de boel en denk dat die de wijsheid in pacht heeft.

graag gedaan .
ik kreeg als antwoord op mijn betoog een gedicht met een onderschrift.
arme geert .
ik heb geen flauw idee hoe en waarom dat met geert te maken heeft, kan zijn dat hij wat gerookt had vandaag.

mvg
fred
voda
0
Wilders definitief naar Berlijn voor speech
19 september 2010, 13:35 | ANP
DEN HAAG (ANP) - PVV-leider Geert Wilders zal op 2 oktober definitief speechen in Berlijn bij de oprichting van de Duitse partij De Vrijheid door de Duitse anti-islampoliticus René Stadtkewitz. Die had Wilders eerder al uitgenodigd. Wilders twitterde zondag dat zijn speech zal gaan over het ,,gevaar van de islam als totalitaire ideologie''.

Stadtkewitz werd ruim een week geleden uit de CDU-fractie in het deelstaatparlement van Berlijn gezet, omdat hij had aangekondigd een nieuwe partij te stichten. Hij lag al langer onder vuur om zijn contacten met rechtse populisten. Als bestuurslid van de Burgerbeweging Pax Europa verzette hij zich tegen de bouw van een moskee in Berlijn. Ook zijn uitnodiging aan Wilders leidde tot kritiek.

De speech van Wilders zou kunnen samenvallen met het CDA-congres dat nog over een politieke samenwerking tussen VVD, PVV en CDA moet oordelen, mits het tot een regeer- en gedoogakkoord komt tussen de drie partijen. Bronnen rond de onderhandelingen houden rekening met een akkoord in de week van 27 september, waarna het CDA-congres op 2 oktober gehouden zou kunnen worden.

Een eerdere speech van Wilders, vorige week in New York, leidde niet tot problemen in de kabinetsformatie. Wilders, VVD-leider Mark Rutte en CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen hebben eind juli afgesproken dat Wilders vrij is te zeggen wat hij wil over de islam, maar dat Rutte en Verhagen daar duidelijk en hard afstand van zullen nemen als ze het er niet mee eens zijn.
voda
0
Wilders woedend op Indonesische ambassadeur
23 september 2010, 11:30 uur | FD.nl
28PVV-leider Geert Wilders heeft verontwaardigd gereageerd op de uitspraken over hem van de Indonesische ambassadeur. 'Dit kunnen we niet over ons heen laten gaan.'

Wilders reageerde op het interview tegenover persbureau ANP. Hij wil dat de ambassadeur 'diplomatiek de oren wordt gewassen' en zegt 'dit kunnen we niet over ons heen laten gaan.'

etc.

www.fd.nl/artikel/20332037/wilders-wo...
1.306 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX
929,84  -4,58  -0,49%  16:52
 Germany40^ 22.439,50 +0,06%
 BEL 20 4.413,28 +0,14%
 Europe50^ 5.453,20 -0,01%
 US30^ 43.483,50 +0,01%
 Nasd100^ 21.088,30 -1,30%
 US500^ 5.943,06 -0,73%
 Japan225^ 37.897,10 -0,35%
 Gold spot 2.907,12 -1,48%
 EUR/USD 1,0503 +0,31%
 WTI 69,13 -2,26%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Accsys +5,45%
ForFarmers +2,26%
KPN +2,15%
Ahold Delhaize +2,09%
Basic-Fit +1,88%

Dalers

EBUSCO HOLDING -3,51%
Aperam -3,21%
ASML -2,93%
PostNL -2,77%
BESI -2,73%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront